2012. december 9., vasárnap

Karácsonyi nyereményjáték! - LEZÁRVA

Lassan itt a karácsony és szeretnélek meglepni titeket egy kis játékkal, hogy gyorsabban teljen ez a pár nap még szentestéig :)
Igyekeztem olyan dolgokat választani amiket én is használok és kedvelek is, természetesen minden termék új! A paletta és a p29-es számú lakk megvan nekem is és szeretem őket.

A nyeremények:
MUA paletta - Dusk til dawn 
Flormar pretty körömlakk - p29
Flormar supershine körömlakk u30

Részvételi feltételek:
- a játék két helyszínen zajlik: itt és a Facebook oldalon is (jobb oldalon oldalsávban megtalálod a dobozt). Nincs extra feltétel, nem kell követőnek lenned, akár mindkét helyen is jelentkezhetsz a játékra - ez esetben két esélyed van. Tehát ott jelentkezel ahol neked kényelmesebb!
- itt a blogon hagyj egy kommentet amiben az e-mail címed mindenképp legyen benne ha akarsz bármi mást is hozzáfűzhetsz :)
- A Facebook-on lájkold a nyereményjáték képét és szintén hagyj egy hozzászólást hogy szeretnél játszani.
- legyen Magyarországi címed ahová postázhatok ha nyernél
- a játék 2012.12.18 20.00-ig tart, a nyertesnek két napja lesz jelentkezni a nyereményéért. A nyertest én fogom keresni e-mailben, illetve FB üzenetben - attól függően hogy hol jelentkezett.

Sok sikert kívánok mindenkinek és várjuk együtt, izgatottan a karácsonyt!

96 megjegyzés:

Queen of my mistakes írta...

Szia, szeretnék jelentkezni!

Mea, timmie (kukac) citromail (pont) hu. Köszönöm a lehetőséget! :)

Unknown írta...

Szia! :) Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra! :) e-mail címem: hiimpatti@gmail.com Köszi a lehetőséget! :)

Thimmyke írta...

Szia!

Szeretnék jelentkezni a játékra. =) e-mail: thimmykedesign@gmail.com.

Köszi a lehetőséget! =)

phoenix írta...

Köszi a játékot, én is szeretnék jelentkezni :)
Az email címem bencsikesz@gmail.com.

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Jessie írta...

Én is szeretnék jelentkezni!! Szuper nyereményjáték! :))

gabcsyfreak@freemail.hu

jeriko rózsája írta...

Szia,
szeretnék jelentkezni. crazy724@gmail.com

Köszi a lehetőséget!

Kato1993 írta...

Én is szeretnék jelentkezni:)

serendipityblog93@gmail.com

mrs__kovacs írta...

Szia!

Szeretnék jelentkezni, mail cím: craptrash@hotmail.com
Köszi a lehetőséget!

Dorka92 írta...

Szia!:) Köszi a játékot!!:)
dorkakomkom@gmail.com

Gabi86 írta...

Szia!

Én is szeretnék jelentkezni a játékra. :)

Üdv:
Gabi

katlan.gabi(@)gmail.com

Eni írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni! A Facebook-on is már írtam, hogy szívesen játszanék, csak a blogom FB oldalával (Me, Myself & Eye)
E-mail: enikovacs90@gmail.com
Köszi a játékot! :)

Nóra K. írta...

Szia!
Szeretnék én is jelentkezni!
email címem: noncsiki@freemail.hu
Köszi a lehetőséget, szívesen elvinném azt a palettát :)

bettynova írta...

Én nem jelentkezem, csak ide akartam írni, hogy nagyon szeretem a blogodat, a kitartásodat, a heti sminkes összefoglalókat, azt, hogy tök a helyén kezeled a blogot- a blogolást...csak így tovább!!!! :-)

Anett írta...

Köszönöm lányok az eddigi jelentkezéseket, Bettynova neked pedig a kedves szavakat. Igazából érdekelne hogy hol és miből szűrted le, illetve hogy számodra mit jelent az hogy helyén kezelni a blogolást :) Igazából soha nem írtam erről külön hogy milyen a viszonyom a blogomhoz, hogy mit jelent nekem ez az egész, de a hozzászólásodból az jön le nekem hogy azért átmegy ez az olvasók felé és ennek nagyon örülök. Lehet hogy majd írok erről, végül is az "egyéb gondolatok" kategóriába belefér :D

JinglingApricot írta...

Szia!

Én is szeretnék jelentkezni! :) Nagyon jó a blogod, már követlek egy ideje! :)

Email címem: jinglingapricot@gmail.com

Szandy/Ewe írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni a játékra.
biroszandy@gmail.com

Lilla írta...

szia!
játszanék a nyereményekért.
e-mail: vlilla0522@gmail.com. :) köszi a lehetőséget!

GhostGirl írta...

Szia.
Én is szeretnék jelentkezni :)
nikigulyas92@gmail.com

athina írta...

Szia szeretnék jelentkezni :)
e-mail: atino@freemail.hu :)

Barta Veronika írta...

Már fészen is írtam, de írom itt is, hogy wááá. Azt a lakkot majdne megvettem mikor Pesten jártam, de végül lebeszééltem magam, mert elvileg én shopping stoppon vagyok, szal fájt a szívem nagyon, de na... muszáj betartanom a játékszabályaim. A paletta meg ah... az a kék szín benne, meg az egész. mmmmm...
suti_muti@hotmail.com

Barta Veronika írta...

A kék lakkra gondoltam amúgy. Az lemaradt. :D

Viktória (shake it up) írta...

Én is szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra. :) Email: viktoria-k@freemail.hu

Nálam is pont 18-ig fut a nyereményjáték, ha gondolod nézz be. :)
http://wayoutgal.blogspot.hu/2012/12/nyeremenyjatek.html

Kamilla írta...

szeretnék jelentkezni a játékra:)
email: kami.lla5553@gmail.com
köszi a játékot:))

Gigi. írta...

szia! köszi a lehetöséget, szeretnék játszani. :)
elérhetőségem: gigike999@citromail.hu

Manna (mannakörmök) írta...

Szia! Szeretnék jelentkezni.
e-mail: manna0319@gmail.com
Köszi a lehetőséget! :)))

vrnk írta...

Szia!
Én is szeretnék jelentkezni :) roni94@freemail.hu
Köszi a lehetőséget :)

PAncsi írta...

Szia!
Mivel épp nem ezt a palettát rendeltem meg (és mert nagyon szeretnék Flormar lakkot is :-)
én is jelentkeznék a játékra
e-mail címem: prepost.annamaria(kukac)gmail(pont)hu
Tetszik a blogod, a kedvenceim a heti sminkes bejegyzések, csak így tovább! :-)
Köszi a lehetőséget!
PAncsi

Vikii írta...

fúú de jó kis ajik...
Szeretnék részt venni..

email: farkas.v@citromail.hu

Köszönöm a lehetőséget! :)

KisManó írta...

Szia!:)
Szeretnék játszani.
E-mail:b.dori1991@gmail.com
Köszi a lehetőséget! :)

Adryenn írta...

Szia!

Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
Email: adryennbeauty@gmail.com

Köszi a lehetőséget :)

Unknown írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni a játékra!
Email: yarrick@citromail.hu

Köszi!:)

Ingrid írta...

Szia,
szeretnék én is jelentkezni.
A címem: ingrid.gerenda@gmail.com

Köszönjük a játékot, szuperek a nyeremények :)

mJucus írta...

Szia!
Nagyon dög mindegyik termék, szépeket tudnék vele alkotni. :)))
a mailcímem:
mjucus88@gmail.com
Köszi a játékot! :)
Mészáros Jucus

Orsi M. írta...

Szeretnék jelentkezni a játékra! :) ORSOLYA920822@freemail.hu

Petrush írta...

Szia!
Szeretnék részt venni a játékban:)
E-mail.: drahotaszabopetra@gmail.com

Unknown írta...

Szia,
Szeretnék jelentkezni a játékra.
E-mail: prettyandnice@indamail.hu


Köszi a lehetőséget! :)

Roni írta...

Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra, szuperek a nyeremények, még nem próbáltam ezeket a márkákat. pelyivera@gmail.com az e-mail címem. Köszönöm a lehetőséget! :)

soledad írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni a játékra.
Az email címem: soledadgyurmaekszerei@gmail.com
Köszi a játékot! :)

Zsanci írta...

Szia!

Szeretnék jelentkezni! Már rég óta szeretnék egy MUA palettát :)
e-mail: zsanciszepseg@citromail.hu
Köszi a lehetőséget :)

Névtelen írta...

Szia! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
E-mail címem: koszovanne@gmail.com
Köszi a lehetőséget, szuperek a nyeremények!

Unknown írta...

deszuper:)) én is jelentkeznék a játékra, köszi a lehetőséget:)
christinee91@hotmail.com az e-mail címem:)

Body Szisz írta...

Szia!
Szeretnék én is a jàtékra jelentkezni! szokolaszilvi77@gmail.com

Igaz még csak most tévedtem ide, de elöször is szétnéztem a blogon nagyjàbol!:) Nagyon tetszenek a sminkjeid! Imàdom a sminkes blogokat, bàr sokan elmentek a körmös irànyba, nah ahhoz béna vagyok!:))
Gratulàlok a bloghoz!:) Majd tüzetessebben àtvizsgàlom!:)

Viki Esztergályos írta...

Szia! VANITY (Sminktükör Blog) néven olvaslak, és szeretnék jelentkezni! E-mail: sminktukor@gmail.com

Köszi a játékot! :)

Yvusss írta...

Szija! Szeretnék jelentkezni!
e-mail: yvette_14@freemail.hu
Nagyon tetszik a nyeremény!
Szép napot! : )

nagymogi írta...

Szia! Jelentkezek én is :)
nagymogi@gmail.com
Köszi a lehetőséget!

djkaty írta...

Ó, szuper nyeremények, szeretnék is jelentkezni értük! az emilcímem djkatybeauty@gmail.com.
Köszönjük a játékot :-)

Unknown írta...

Szia!

Szeretnék játszani én is. E-mail címem: petronella992@gmail.com

Dii írta...

Szia, szeretnék jelentkezni :)
e-mail: firet@freemail.hu
Köszönöm :)

Bibi írta...

Szia! Én is szeretnék jelentkezni, az e-mail címem bianka0318@gmail.com

Névtelen írta...

Szia!

Jelentkezni szeretnék. Az e-mail címem: moldori@freemail.hu
Köszi a játékot :) Biztos örül majd a nyertes ennek a szép kis csomagnak :)

Monika írta...

Szia.

Én is szeretnék jelentkezni, csak csorgatom a nyálam, olyan gyönyörű nyereményeket választottál...:) Mondjuk mindig is látszott, hogy jó ízlésed van :)
Mail címem: kisfeketecica@gmail.com
Köszi szépen a lehetőséget :)

niki írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni a játékra. e-mail: k.nikkancs@freemail.hu
Köszi a játékot! :)

dyna írta...

juhééé, ez esetben jelentkezek én is, itt is, ott is! :)
itt dyna néven követlek, ott Tóth Edina vagyok és a mail címem tothdynaKUKACgmailPONTcom.

szeretem a blogod, mert színes (tartalomban és külsőben egyaránt) és nagyon bírom, h lelkesedésed töretlen, mind a sminkelés, mind a posztok iránt. egy kifejezetten kiegyensúlyozott nő benyomását kelted és szinte biztos, h az is vagy. maradjon ez így még jó sokáig! ;)

Vincze Mariann írta...

Szia!

Szeretnék jelentkezni a játékra!
Az email címem: vincze.mariann07@gmail.com

Szép napot! :)

Mágneska írta...

Szia!
Én is szeretnék jelentkezni.
E-mail címem: agica138@gmail.com
Köszönöm a lehetőséget :)

eniko425 írta...

Szia!

Én is szeretnék jelentkezni, egy álom az a paletta! :)
e-mail címem: eniko425@hotmail.com

Köszi a játékot!

Szép napot!

Vivien V. írta...

Szia,szeretnék jelentkezni:)
vivien0228@freemail.hu

Zitu írta...

Szia!
Szeretnék én is jelentkezni!Zitu néven követlek,mail:nemethzita89@freemail.hu
Köszi a lehetőséget!:)

Elíz írta...

Szeretnék jelentkezni! :)
Elíz néven követlek, e-mail címem: zile@freemail.hu
Köszi a lehetőséget!

Unknown írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni!:)Nagyon tetszik a paletta színei.
mail:sunshine565@gmail.com
Köszi a játékot:)

Unknown írta...

Fanny néven követlek
mojamalecka@gmail.com
köszi a játékot!

p.kriszti93 írta...

Szia.
Szeretnék jelentkezni! :)
e-mail: p.kriszti93@freemail.hu
Köszi a játékot! :))

Dalma ( : írta...

Sziaa!
Szeretnék jelentkezni!
dalma.snt@gmail.com
Köszi a lehetőséget!

Unknown írta...

Véletlenül találtam rá a blogodra pár hete! Így mostanság a vizsgák közti időmet mindig feldobja a blogod olvasása,böngészése!!!:)
Minden elismerésem, hogy ennyi munkát belefeccolsz ebbe!
Köszi a játékot és a lehetőséget!!!
Kellemes Karácsonyi ünnepeket kívánok!!!:)
annahiesz@gmail.com

Unknown írta...

Szia
szeretnék jelentkezni. aniko_farago@freemail.hu
Köszi a lehetőséget! :)

Dyah. írta...

Szia! :) Jelentkeznék a játékra!
E-mail: szeipl95@freemail.hu
Köszi a lehetőséget!:)

Nikorka írta...

Szia!
Köszi a játékot :)
Nikóca T. néven követlek, email: nikosz89@freemail.hu

Moncsiikah írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékodra.
FB-on is jelentkeztem, hogy több eséllyel éljek.
E-mail címem: koles_monika@freemail.hu

Köszi a lehetőséget! :)

Flory írta...

SZia!

Szeretnék jelentkezni a játékra! FB-on Flora Szatmari-ként jelentkeztem. Az email címem: flora.szatmari@gmail.com

Köszi a játékot és boldog karácsonyt!

Lencsilány írta...

Én is jövök! mivanlina@gmail.com!
Köszi a játékot! Nézz be hozzám is, játék van.Igaz, hogy nem beauty, de üveglencsés nyakláncot lehet most nyerni:)

Gabica írta...

Szia! Mi is szeretnénk jelentkezni a játékra: pgabica88@gmail.com
Köszönjük! :)

Unknown írta...

Én is szeretnék jelentkezni! ohsi93@gmail.com
FB-on is jelentkeztem :)
Köszönöm a lehetőséget! :)

Panni írta...

Én is, én is! :)) z.panni@citromail.hu

Bozsa írta...

szia, játszanék :) az a paletta különösen csinatosnak látszik :)
zsanett.borbely@gmail.com
köszi :)

Unknown írta...

Szia! Szeretnék jelentkezni.:) e-mail:sweet.kata3@gmail.com Köszi a lehetőséget:)

Biu írta...

Én is jelentkezek. :)
Mail: biukiralylany@gmail.com

Köszönöm a lehetőséget!

Shiyori Catzy írta...

Szia!
Én is szeretnék jelentkezni.
E-mail: lianaa@citromail.hu
Köszönöm a lehetőséget! :)
Üdv: Liana

Pinkfrog írta...

Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra.
Email címem: brekky@freemail.hu
Köszönöm a lehetőséget. :)

Timcsy írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni a játékra!
szugyitimea@gmail.com
Nagyon köszönöm!

Bellala írta...

Szia!
Köszi a játékot :) Bloggerina Bellala néven követlek, email: bellalablog@gmail.com

kimy írta...

Szia!!

Tetszik a blog nagyon. És a paletta is ami megnyerésre kerül az is nagyon tetszik. kimy@citromail.hu az email címem, és a Facebook-on is követlek Timea Pozsar néven.

További sok sikert a bloghoz, és biztos olvasni foglak továbbra is :)

Kellemes ünnepeket!!

klauc írta...

Szeretnék jelentkezni a játékra :)
klauc@freemail.hu
Köszi a lehetőséget!

Névtelen írta...

Szia!

Szeretnék én is jelentkezni a játékra.:)
A MUA paletta első látásra szerelem lett.

Köszi a játékot.

Ancsa:
fanikof88@gmail.com

Franci írta...

Helló! :)
Köszönjük a lehetőséget, szeretnék jelentkezni a játékra. :)
franciska97@gmail.com ha esetleg nyernék :D

Réka írta...

Szia, nagyon köszi a játékot, szeretnék jelentkezni: preka87(kukac)gmail.com

Ági írta...

Szia!Szeretnék jelentkezni a játékra!Nyilvános követőd vagyok (Ágicaa.) és facebookon is lájkoltam az oldaladat (Ágicaa Papp). moszatka99@citromail.hu És fészen lájkoltam a nyereményjáték képét is.
Köszi a lehetőséget!:))


Ágicaa.(http://kormokcsaknektek.blogspot.hu/)

Zsanett írta...

Szió, szeretnék jelentkezni (Janet néven vagyok feliratkozva a blogodra) mail: miss.miczki@gmail.com

Gumikacsa20 írta...

A nagy hajtásban majdnem lemaradtam. :)

Szeretnék jelentkezni.
Az e- mail címem: kecskemeti.hajnalka@gmail.com

Andyciccc írta...

Szia! Hogy én miért nem vettem észre eddig a nyereményjátékodat... :) Szuper ajándékokat válogattál össze. Szeretnék jelentkezni.

Az e-mail címem andyciccc@gmail.com

Köszi a lehetőséget! :))

cherrygirl írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni :)

e-mail: timszike20@gmail.com

Christa írta...

Szia!

Én is szeretnék jelentkezni!
mogyeszt22@gmail.com
Köszi a lehetőséget
Kriszta

Fémvirág írta...

Szia! Én is szeretnék jelentkezni. :)
E-mail: femvirag@gmail.com

jdtkvcs írta...

Hello! Én is játszanék! :)
juditseppa@gmail.com

Zorka írta...

Szia!

Szeretnék jelentkezni. Bár vagyunk már egy páran, nagyon reménykedem. IMÁDOM a MUA palettákat, régóta vágyom a Dtd-ra. Bárcsak. :)
e-mail: k.zorka88@gmail.com

Annie írta...

Szia!
Nagyon nagyon jó játék! :)
Szeretnék jelentkezni.

címem: encsi00@gmail.com

XoXo

U.i.: Kellemes ünnepeket kívánok! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger