2012. szeptember 24., hétfő

Flormar pretty nail enamel P29 - NOTD

 Az első Flormar lakkomról írt véleményem ITT olvashatjátok, nem voltam valami elégedett vele... Nos, ez annyiban változott hogy a másik - türkizes - szín teljesen elvarázsolt! Ez az a szín ami bármennyi szenvedést megér nekem!

 Ugyan úgy híg mint a lila és ugyan úgy nehéz vele dolgozni. Most viszont óvatosan dolgoztam vele és inkább három vékony réteget vittem fel belőle. Kissé nehézkesen száradt de nem érdekel, én ezt a színt imádom! Élőben is pont ugyan ilyen mint a képeken, káprázatos!



Nektek bejön ez az árnyalat vagy csak nekem tűnik ilyen különlegesnek?

14 megjegyzés:

Zitu írta...

Gyönyörű!:)

Névtelen írta...

HŰŰŰ!! Ez nagyon szép!
Reggel láttam egy hasonlót a buszon. Bánom, hogy nem kérdeztem meg a csajtól a lakk nevét :(

Eni írta...

Nagyon szép! :)

Hajnal írta...

Há ez iszonyat szép. :) Nekem nagyon tetszik. :) Nagyon szépen lakkoztál ráadásul. :)

Viktória (shake it up) írta...

Tényleg csodás! :)

Anett írta...

Köszi lányok!
Midoriko: legközelebb nyugodtan kérdezd meg tőle, én biztos örülnék ha valaki az utcán megdicsérné a lakkom :)

Nóra írta...

eszméletlen szép :)

Andi írta...

Csodaszép :)

E73 bioarcapolas blog írta...


Túlságosan is bejön, ebből vásárlás lesz :)

dyna írta...

különleges. egyetlen flormar lakkot se szúrtam még ki magamnak, eddig. :)

Thündérke írta...

Nagyon nagyon tetszik *-*

djkaty írta...

Tényleg gyönyörű, most már keresnem kell valami Flormaros boltot...

Barta Veronika írta...

Kár, hogy fénynek háttal fotóztad, és nem adja vissza az igazi színét. :/

Anett írta...

Verus: mindig ugyanott fotózok, az ablak előtt, és a gép jelzi ha valami nem oké a fényviszonyokkal :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger