2018. március 12., hétfő

Be a Panda! - avagy használj cuki fátyolmaszkot!


Menthetetlenül beleszerettem a fátyolmaszkokba, különösen amikkel cuki állatfejet varázsolhatok magamnak! Ez van ha az embernek két kislánya is van, akik imádják ha anya bohóckodik :)


Szofi már ismeri ezeket az állatfejes tasakokat, pontosan tudja ha egy ilyen lapul otthon akkor anya nemsokára átváltozik valami cuki kisállattá. Úgyhogy amióta megvettem ezt a maszkot folyton azt kellett hallgatnom hogy mikor leszek már panda. Nem sokat vártam mondjuk és egy szép napos ámde megfázással teli délelőttön fel is dobtam magamra amolyan hangulátjavítóként. Jelentem, igy is működik, mert mindhárman jól szórakoztunk közben. Én ültem a félig lefagyott arcommal - mert azért elég hideg viselet volt - a csajok meg röhögtek rajtam.



Ez egy nyugtató fátyolmaszk zöldtea-kivonattal és hyaluron savval. Az illata nagyon kellemes, kissé zöldes érzetű de nem zavaró és a bőrön sem marad meg komolyabban. A maszk maga nagyon puha, nem úgy mint azok a "sima" Balea-s arcmaszkok, azok nekem túl durva érzetűek voltak. Ezzel viszont nem volt problémám, kellemes mikor a bőrhöz ér, nem szúr és nincs nehéz érzete sem. Rengeteg krémet tartalmaz a tasak, szinte folyik le a maszkról, igy óvatosan kell felhelyezni, én egy picit vártam is a kiemelés után hogy a felesleg visszacsepegjen a tasakba. A "többlet" pedig a kézfejemen landolt ahogy mindig :) Olvastam hogy van aki visszahajtogatja a maszkot a tasakba hogy újra megszivja magát és akkor még kétszer vagy háromszor is lehet használni. 10-20 percig kell fent hagyni a bőrön, ennyi éppen elég ahhoz hogy jól lefagyjon a feje az embernek :) viccet félretéve, ennyi idő alatt szépen beszivja a bőr ami neki kell mennyiség. A maradékot finom körkörös mozdulatokkal bedolgoztam az arc bőrébe. Kicsit ragacsos érzetet hagy, viszonylag sokáig, mármint nekem legalább fél órán keresztül ragacsos volt a bőröm utána, szóval ilyet legközelebb inkább alvásidőben teszek fel :)

Nem egy nagy drágaság, mert kb 600 Ft-ból megvan (a gyerekek 20 perces szórakoztatása) és üde, friss bőrt kapunk cserébe.


Ti szeretitek az ilyen állatos arcmaszkokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger