2018. február 28., szerda

Érzem a tavaszt! - Rosegal wishlist



Nagyon jöhetne már az a fránya jóidő, egyrészt vége lehetne az állandó betegeskedésünknek, másrészt jöhetnének már a szép, szines tavaszi ruhák. Ezt a válogatást a Rosegal webshop kinálatából készitettem.



Mivel kaptam egy lehetőséget megint hogy válogathatok a ruháik között, rögtön a tavaszi darabok felé vettem az irányt és óriási tervezgetésbe kezdtem. Na jó, nevezzük inkább álmodozásnak...ami arról szólt hogy ha még a tavasz folyamán (vagy mig ide nem ér a jóidő) le tudnék dobni 2-3 kilót mennyivel jobban állna egy hosszitott fazonú, csupavirág ingecske. Jelen állás szerint ez nem fog megvalósulni mert csak kb dekánként mennek le a kilók (persze ez sem rossz, sőt, ha kiszámolom hogy augusztusra ha minden héten 10 dkg megy le akkor hány kiló leszek, az szuper lenne....). Szóval olyasmiket néztem amik vagy még rétegezhetőek, vagy az én alakomra is bevállalhatóak. Ja, és tavasszal még egy esküvőre is megyünk, amire valami csinos, de nem unalmas blúzt keresek, meg valami nadrágot is persze, mert azért egy egyberuhát még nem tudok felvenni :)

Először a blúz vonalon indultam el, mindenképp valami virágosat szeretnék mert nem nagyon van ilyen ruhadarabom, sőt, a szekrényem szinte csak szürke cuccokból áll. Ennek jó lenne véget vetni pár tavaszi, könnyed felsővel.



Nem tehetek róla de imádom a szürkét! Mint irtam fentebb sok ilyen ruhám van is már, és egyszerűen nem tudok tőle elszakadni igy most is kinéztem párat. Ha egy cuki masni, vagy egy romantikus kis csipke disziti máris nem olyan egyhangú és akár még egy igazi tavaszi ruhadarab is lehet belőle.




A másik nagy favorit nálam a virágos nadrág. Egy klasszikus feketét és egy világosabbat is kinéztem, bár lehet maradnom kéne még azért a biztonságosabb sötétebb szineknél, mert azért azok mégiscsak vékonyitanak, bár tény hogy a világos farmer pedig sokkal tavasziasabb. Sőt, lehet hogy nyáron is hasznát venném egy ilyen darabnak.



Ha valamelyik ruhadarab megtetszett akkor az RGNancy kuponkóddal 12% kedvezményt kaptok a vásárlás teljes összegéből!


Ti milyen darabokkal frissititek a ruhatárat idén tavasszal?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger