2017. december 5., kedd

Aktiválom a fiatalságom - Lancome Génifique utazószett | Teszt


Nagyon szeretem az utazószetteket, mert igy kedvező áron próbálhatok ki kozmetikumokat, különösen ha ilyen prémium kategóriás márkáról van szó. Meg persze jól jönnek utazáskor a neszesszerbe is :)


A Genifique szérum a Lancome ikonikus terméke, világszerte az egyik legnagyobb példányszámban eladott termékük és számos dijat is nyertek vele. Igy tehát nem csoda hogy én is vágytam rá hogy kipróbálhassam és ennek a kis szettnek köszönhetően a hozzá tartozó krémet is ki tudtam próbálni. A szett harmadik eleme a szintén hires Hypnose doll eyes szempillaspirál, ami egyszerűen mennyei, azt hiszem ez a legjobb szó rá. Nézzük őket részletesebben!


Ezek a fiatalság aktiváló termékek lágy formulát kaptak, szerencsére nem evidens náluk az hogy ha a ráncok ellen harcolunk akkor valami massziv krémmel kell előrukkolni. Mindkettő lágy textúrájú, könnyen kenhető és gyorsan beszivódó termék. A szérum illatmentes, én legalább is nem éreztem rajta semmit, ami óriási piros pont, mert utálom ha valami tolakodó illatot kell este az arcomra kenni, mert én a szérumot este használom. Lágy, már-már vizszerű állaga van, nagyon kevés is elég belőle, ezt a kis tubust kb egy hónapig tudtam használni! És igen imádtam! Önmagában is szuper volt, egy könnyed hidratálást adott a bőrömnek, ugyan sminkelni nem próbáltam rá (mint irtam este használtam) de szerintem tökéletes sminkalap is lehet.

A nappali krém tökéletesen kiegésziti, bár én ezt is estére használtam. Közepesen sűrű a textúrája, az illata kellemes, enyhe, éjszakára is elviselhető. Könnyen beszivódik és nem hagy ragacsos érzetet - bár ez utóbbit nappal próbálva picit éreztem utána. A szérummal együtt használva valami fantasztikus amit a bőrömmel műveltek! Ragyogó és élettel teli lett tőlük, elmúlt a téli szürke kinézetem és még az apróbb ráncokat is simábbnak látom azóta.


A szett harmadik tagja ez a szempillaspirál, ami hagyományos, elvékonyodó kefével rendelkezik. Első ránézésre semmi extra, első próbára viszont WOW! Ilyen csodásan szétválasztott és ívelt pilláim sem voltak mostanság! Szerintem inkább hosszabbitásban jeleskedik és egy picit dúsitásban, olyan lesz tőle a szempillám mintha felturbóztam volna néhány mű tinccsel.


Ti próbáltátok már valamelyik terméket ezek közül?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger