2017. október 24., kedd

Parfüm kalandok - Moschino Pink Fresh Couture | Teszt


Ezer meg egy éve nem vásároltam már magamnak új parfümöt. Mindig van ami tetszik aztán mindig rájövök hogy itthon is van ami tetszik és nem kéne újba beruházni. Pedig imádom a parfümöket, különösen a miniparfümöket. Ezért is lepődtem meg nagyon mikor a legutóbbi (már amit én megvettem) Pixibox-ban egy ilyen kis mütyür is helyet kapott. Akkor már irok is róla gyorsan!


Ez a kis tisztitószernek álcázott mini parfüm a Moschino-tól van, egész pontosan Pink fresh couture a neve és EDT verzió. Nem különösebben rajongok a Moschino illatokért, még van régről egy Hippy Fizz-em, majdnem teli, de "kinőttem" ezt az illatot. Ez a rózsaszin sem épp nekem való, nyáron sem igazán éreztem vágyat hogy feltegyem magamra. Ez egyébként egy friss kiadás, 2017-es.

Fejillat: pink grapefruit, fekete ribizli, gyöngyvirág
Szívillat: rózsa, gránátalma, pink jácint
Alapillat: pézsma, ambroxan, cédrus
Nekem túl citrusos, sajnos a gyöngyvirágból semmit nem érzek belőle, viszont a rózsából már annál többet és sajnos ez sem a kedvencem ha parfümről van szó. Nekem kicsit jellegtelen, öreges ez az illat, nem mondom hogy sokszor került a bőrömre, de a gyűjteményemben nagyon jól mutat :) 


Nos, ez lenne az én miniparfüm gyűjteményem, imádom őket nézegetni, annyira kis cukik! A nagy kedvencem közülük a Lady Million és Gaga illata, a többieket csak elvétve használom, pedig azért van több is ami amúgy közel áll az illatvilágomhoz. Most hogy jön a tél valószínűleg a Lolita Lempicka illatokat fogom nyúzni, azok a téli kedvenceim.


Ti szeretitek a miniparfümöket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger