2017. augusztus 26., szombat

Rosegal Try on haul (+VIDEÓ)


Megérkeztek a ruhák amit a Rosegal oldaláról választhattam, ezeket próbálom fel a videóban. Tudom hogy még az "off shoulder mini dress" - vagyis a pánt nélküli miniruhák - korát éljük, de én egyáltalán nem vagyok ennek a célközönsége szóval nem is a kis minikből választottam.


Három ruhadarabot választottam a kinálatukból, mindegyik olyan volt amihez azt irták hogy 3-5 munkanapon belül tudják küldeni és igy a csomag kb 2,5 hét alatt ért ide. A méretezésnél sokat segitett hogy mindenhol meg van adva centiben is hogy mekkora, szóval nem árt előtte méricskélni. A videóban mindent részletesen elmondok a ruhákról, fel is próbálom igy itt most csak röviden, pár szót irnék csak.


Kezdjük a kedvencemmel, a fenti képen látható csikos kardigán a Revisable High Low Tassel Stripe Coat névre hallgat és azt kell róla tudni hogy cuki kis rojtok diszitik körben és a két első panel részt fel lehet gombolni a nyakához, a videóban mutatom hogyan, igy lesz igazán cuki a megjelenése. Vele teljesen elégedett vagyok.

A második ruhadarab egy póló, ami talán kicsit elegánsabbnak mondható mint egy sima pamut póló, a vállán lévő csipkének köszönhetően. Ez a Lace Panel Crisscross Marled T-shirt névre hallgat és pontosan úgy néz ki élőben mint a webshop képén. Az anyaga nagyon puha pamut, kellemes viselet, a csipke szúr csak egy picit.



A végére hagytam azt amivel annyira nem vagyok elégedett, ez részben az "én hibám" ugyanis nem áll jól nekem a fehér szin, ezért nincs is egy fehér ruhadarabom se. Másrészt iszonyatosan átlátszik, strandruhának is csak bevállalósaknak ajánlanám. Ez a tunika a Scoop Collar Sleeveless See-Through Crochet Tunic néven érhető el, és szerintem ahogy a nevében is benne van inkább leggingsel hordható normálisan. Az anyaga ettől függetlenül kellemes,a  csipke is nagyon puha és a kis gombolyagok is, ráadásul nagyon cuki is!

A videót pedig itt tudjátok megnézni, megmutatom felvéve is a ruhákat:


A nagy nyári akció még továbbra is tart az oldalon, ráadásul a szállitás mindig ingyenes és az RGEN kód használatával további 10%-ot is kaphattok.


Ti vásároltatok már erről az oldalról?



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger