2017. május 20., szombat

Notino haul - 2017 május (+VIDEÓ)


Úgy vettem észre szeretitek a haul posztokat/videókat igy ma újra egy ilyen következik.




Ezúttal három olyan terméket választottam amikkel egy ideje már szemezek, mert egyrészt vagy újdonságként nemrég jelentek meg a piacon, vagy ikonikus nagy névnek számitanak vagy éppen mert számos területen bevethetők. Hogy melyik jelző mit takar? Lássuk!

Először is kezdjük az ikonikussal mert őt nagyon vártam hogy végre én is a kezemben tarthassam egyik terméküket. Sőt, ennek a kis csomagnak hála nem is egyet hanem rögtön négyet. Ez az Urban Decay travel kit ugyanis több mindent tartalmaz: először is egy hosszan tartó jumbó szemceruzát Mushroom árnyalatban, a hozzá illő mono szemhéjpúderrel, valamint egy rózsaszin szájfényt és egy kis ecsetkét. Sajnos a szettel nem vagyok maradéktalanul elégedett ezt a videóban ki is fejtettem, de azért nagy élvezettel láttam neki a kis szett kipróbálásának és hát igen, a szemhéjpúder lett a nagy kedvencem közülük.

A L'Oreal Color Riche újfajta körömlakkok nemrégiben jelentek meg és nekem egyből megtetszett ez az újfajta megjelenés - elsőre mindig a csomagolás fog meg, nekem ez is sokat számit :) ráadásul finom illatot is igért felkenés után, ezt mindenképp ki akartam próbálni. Nos, azt kell hogy mondjam megvan az új kedvenc körömlakkom, mert ez fantasztikus! A szine mondjuk nem lett jó választás mert most még elég fehér vagyok hozzá, kicsit sápasztja az ujjaimat, de minőségre csillagos ötös, hamarosan jövök a teszttel!

A harmadik termék egy Make me bio Rózsaviz, a rózsavizről már sok jót olvastam, sok mindenre használható elvileg igy kiváncsi leszek hogy válik be nálam. Egyelőre még csak egyet fújtam belőle, nem kezdtem el konkrétan használni igy nem is alkotok róla most véleményt, viszont szerencsére az illata nagyon kellemes, nem az a tolakodó rózsás illat.

A termékekről első benyomásos véleményt a videóban láthattok:

Ti milyen újdonságokat szereztetek be mostanában?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger