2017. március 25., szombat

Mi a véleményem a Mommy Mia márciusi ovis kiadásáról...? (+VIDEÓ)


Ma egy unboxing videót hoztam és néhány személyes gondolatot mellé a blogra. Igaz hogy baba/gyerek téma de ezúttal egyedül készitettem a videót :)

Nem tudom ki hogy van vele de én nagyon kedvelem a hazai baba/gyerek (dizájner) tervezők munkáit. Kis túlzással mindegyiket, és mikor lehetőségem van szoktam is csemegézni a kinálatukból, a Pici Piacról sosem térek haza üres kézzel és eddig minden Mommy Mia meglepetés csomagot is úgy vártam mint a karácsonyt. Most sem volt ez másképp, nagyon vártam az idei év első kiadását, a nyuszis meglepi pakkot, az óvodás kiadást, de azt kell hogy mondjam majdhogynem "üresen" érkezett. A zsákon kivül sajnos nincs benne egy olyan darab se amire azt tudnám mondani hogy "wow", "ez de egyedi", "van benne kreativitás", "dizájnos" és még folytathatnám a sort.

Itt megint megjegyezhetjük hogy persze, bármit bármire fel lehet használni, hisz elajándékozhatom :) vagy lehet belőle disztárgy esetleg elültethetem a kertben hátha kikel... (?). De én maradnék a funkcionális felhasználásnál, amit hiába csomagolnak kacifántos, jól csengő mondatokba, akkor is csak egy szimpla, semmi extra cuccról van szó. Konkrétan a kis törölközőre gondolok, ami amellett hogy 100% pamut - ami persze tök jó meg minden - a leirása alapján tök jól használható hogy a gyerek bele tudja törölni az arcát fürdés közben. Hát igen, egy törölközőnek ez a funkcionalitása! Mindnek, nem csak ennek, ezt igy ilyen formán kihangsúlyozni szerintem badarság. A Tescoban sem irják rá, valahogy mégis rájönnek az emberek mire való....Emellett sajnos tényleg semmi extra nincs benne, legalább a mintája a szabása vagy bármi lenne rajta ami megkülönbözteti egy bármilyen más törülközőtől akkor talán oké, de igy...Bár tény, jót nevettem rajta. 

Sajnos megint került a csomagba egy papiráru, amit én személy szerint nem tudok értékelni, ez van, vagy legalább is nem ilyen formában. Képeslapot nem használok, gyűjtőknek biztos kincs lenne, annyira meg nem tetszik hogy kitegyem disznek. Mellé járt még pár grafika amit le lehet tölteni és ki lehet nyomtatni ha az ember még ilyen fancy dolgokra vágyna, de akkor már ezt is letöltöttem volna ha kell, persze nem. 

A többi termékről mindent elmondtam a videóban szerintem, akit érdekel lentebb megtalálja belinkelve a videót.

Azt még hozzátenném itt is, hogy a baby verzió szuper lett és a mini csomaggal sincs gond, mindegyikbe kerültek szép, egyedi termékek, jól kihasználható cuccok mind a babáknak mind pedig a mamáknak. Egyedül ez az ovis verzió lett most (számomra!) élvezhetetlen.


A doboz tartalma részletesen ez volt:


A boxot itt tudjátok megrendelni: http://www.mommymia.hu/


A videót itt tudjátok megnézni:


Nektek hogy tetszett most ez a kiadás? Megrendeltétek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger