2017. március 14., kedd

HelloSoap - HelloÚjdonságok | Teszt


Egy video haul- ban (ITT) már beszámoltam Nektek mikre csaptam le a Hellosoap Valentin napi akciójában és mivel pikk-pakk a fenekére is csaptam a termékeknek (persze a testradir kivételével, de ő is intenziv használatban van) igy gyorsan össze is foglalnám mi a véleményem róluk. 


Elöljáróban annyit hogy gondolom aki régebb óta olvassa a blogot az tudja hogy nagy fürdőgolyó rajongó vagyok, elég sokat elfogyasztottam már, van egy kialakult véleményem és elvárásom az ilyen termékek iránt. Akarva-akaratlanul is összehasonlitottam a Lush termékeivel és sajnos nem vagyok maradéktalanul elégedett velük.

Amit a márkáról tudni kell, az az hogy csak természetes összetevőket használnak, minden termékük vegán és ennyi :) Elsőre azt hittem magyar termékekről van szó de ilyet a leirásban nem találtam végül, szóval ha valakit részletesen érdekel a márka akkor katt az oldalukra: https://hellosoap.hu/

Az tény hogy a termékek nagyon szépek, jól ki van találva a koncepció, minden termék külön műanyag csomagolást is kapott, legalábbis a fürdőgolyók, a testradir csavaros tetejű tégelyben van és vannak ezek a limitált virág formájú habzóbombák is. Én ezt a három fajta terméket próbáltam, róluk tudok nyilatkozni, kezdjük is rögtön ezzel a kis virággal amit a legjobban vártam.

Hello málnás pink habzóbomba

Nagyon mutatós ez a kialakitás, ez a valentin napra készült limitált forma egyébként. Szerintem "ünnepek után" hagyományos formában fog élni tovább ez a habzóbomba, vagy talán marad igy virágként, nem is ez a lényeg. Az ötlet jó, ki ne szeretne egy olyan fürdőbombát ami habfürdőként is funkcionál? Hát én szeretnék, és szerettem is volna, de csak részleges lett az örömöm. Az illata nem különösebben inycsiklandó, nekem kicsit mű málna és miután feloldódott a vizben eléggé veszit is az intenzitásából. Ez nem tudom minek köszönhető, talán több illatanyag is kerülhetett volna bele, nem tudom, de ami fájóbb volt az a gyengusz habja, ami elég jól megképződik a csobogó viz alatt de elég hamar össze is esik. De a viz legalább szép rózsaszin lett tőle.


Hello Cuba libre testradir

Az biztos hogy ennek a terméknek el lett találva az illata, nem kétséges, odáig vagyunk érte én és a párom is! Viszont olyan kemény az állaga hogy úgy kell belekarmolni hogy kijöjjön belőle egy adaggal és azzal is vigyázni kell mert szóródik össze-vissza. Kicsit nekünk túl száraz lett ez a testradir, talán egy kicsit több olaj vagy valami vaj hiányzik még belőle, mert igy java részt csak cukorral kenegeti magát az ember. Ettől függetlenül viszont nem mondanám durva radirnak, egész elviselhető az érzés még az érzékenyebb területeken is, bár tény hogy a lábaimat szivesebben kenegetem vele mint a dekoltázsom. Szóval közepes erősségű radirnak mondanám, és nagyon finom puha és illatos lesz utána a bőr, szerencsére a finom lime és kóla illat sokáig elkisér a használata után.


Hello Cyprus fürdőbomba

Ez a Green box összeállitásnak köszönhetően került hozzám, az előbbi testradirral voltak egybe rakva igy kedvezményesebb áron lehetett hozzájutni mindkettőhöz és mivel a Cuba libre amúgy is jött volna hozzám ezért ezt a boxot választottam. Ezt azért akartam leirni mert magamtól nem feltétlen választottam volna egy citromos fürdőbombát, valahogy nekem ezekkel a citromos fürdőtermékekkel sosem volt túl jó a kapcsolatom, nagyon keskeny a határ nálam a kellemes lágy citrom illat és a fujj de mű wc illatositó között. Hát ez pedig sajnos az utóbbi kategóriába sorolódott nálam. Hát persze hogy ennek volt a legintenzivebb illata a 3 fürdőbomba közül, ez az én szerencsém. Valami elképesztő citrom illatban úszott az egész ház kb, annyira tömény volt. Sajnos alig vártam azt a pillanatot mikor kihúzom a dugót a kádból. A bőrömön szerencsére (vagy sem...ugye kinek mi) nem igazán maradt meg az illata. Viszont nagyon jól táplálta a bőröm, puha és hidratált lett utána, nem volt olajos érzete, igy legalább a hatására azt tudom mondani hogy tökéletes.


Hello Ecuador fürdőbomba

Azt kell hogy mondjam ez el lett találva nagyon! Már a webshopban olvasható leirás alapján is összefutott a nyál a számban, imádom a banánt, enni és inni is minden formáját imádom, nem is értem miért nem gyártanak többen banános termékeket. Ez a bomba egy csoda volt, főleg az előző napi citromos kisérlet után...kicsit tőle is féltem de nagyot robbant a fürdőben! Gyönyörű selymes sárga lett tőle a viz és az az illat, mennyei volt. Az édeskés banán egyáltalán nem volt mű érzetű, sőt, kicsit mintha még a banánhéj fanyar zöldes  mellékillata is benne lett volna, valahogy ettől tűnt nekem olyan igazinak talán. A hatásával ennek sem volt probléma, szuperpuha lett a bőröm tőle, nekem az arcbőröm is birta csak sajnos itt is igaz hogy ez a finom illat nem nagyon maradt meg fürdés után a bőrömön.


Ti hallottatok már a márkáról? Esetleg próbáltátok is már?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger