2017. február 3., péntek

Notino haul - 2017 január (+VIDEÓ)


Ma egy beauty haul videót hoztam a csatornára, ezer éve nem volt már, nekem is hiányzott.


Volt pár termék amire már régóta szerettem volna lecsapni és most végre ez is eljött. Egyrészt épp ideje volt hogy kipróbáljak igazi koreai fátyolmaszkokat, a Misshára esett a választásom. Szerintem tök szuper hogy nem kell Ebay-ről vagy más külföldi ismeretlen helyről beszerezni ezeket a termékeket. Ezen kivül lábmaszkot is kipróbálok hamarosan, bevallom számomra ez nagyon "szűz terület", kiváncsian várom hogy mi lesz a vége....videót nem igérek róla :) de poszt biztos lesz! Sminkek terén most ismételten a szempillaspirálokra vagyok rákattanva, azok közül is a pénztárcabarát ámde minőségi termékeket keresem, az Evelin cosmetics ilyen szempontból nem ismeretlen márka már számomra és most kipróbálom a spiráljukat is (na jó bevallom azonnal kipróbáltam ahogy megérkezett és nem rossz!) Ezeken kivül egy igazán tavaszi illat (Victorias Secret) is érkezett hozzám szóval elég változatos lett a felhozatal, van itt egy kis smink, egy kis testápolás, egy új illat...ha érdekel pontosan miket tartalmazott a dobozka, akkor katt a videóra:

A termékeket az alábbi linkeken találjátok:

- Eveline Cosmetics Volume Celebrities szempillaspirál
- Victoria's Secret Mango Temptation testpermet
- Missha feszesitő arcmaszk
- Evrée Home Spa peeling és maszk lábakra


Ti miket vásároltatok mostanában?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger