2017. január 23., hétfő

Igazi élményfürdő Lush módra!


Nagyon gyorsan a "fenekére csaptam" a 3 fürdőgolyónak amit a karácsonyfa alatt találtam, na de ki tudna ellen állni ezeknek a csábitó illatoknak. Hát én nem. Több Lush fürdőgolyót is próbáltam már és szerintem az elején elmondhatom, úgysem meglepetés hogy mindegyiket nagyon szerettem is.


Fizzbanger fürdőgolyó

A Lush fürdőgolyói tele vannak meglepetéssel, ettől a sárga példánytól például zöld szine lett a fürdőviznek ami elsőre eléggé elszomoritott mert egy rusnya esős napon vetettem be, gondoltam a sárga jó hatással lesz a közérzetemre erre kaptam egy zöld fürdőt....hát ez van. Az illata talán ennek volt a legintenzivebb a három közül, elsőre citrusos dolgot vártam de csak részben volt ilyen, a hivatalos leirás szerint cukros-almás-fahéjas egyveleg, én a naracsolajat éreztem belőle leginkább, emellett tényleg eléggé édeskés illatról van szó. Nagyon jól ellazitott ettől függetlenül és a bőröm is nagyon szerette, finom puha lett a használata után.


Yoga bomb fürdőgolyó

Illatban ez állt hozzám legközelebb a három közül, valószinűleg a tömjénnek köszönhetően, nekem amiben tömjén van az általában bejövős. De egyébként az egész illatkompozició amit végeredményben nyújtott nagyon tetszett, igazi télies melengető fürdőt készitett nekem, szeretem ezeket a meleg fás-fűszeres illatokat nem tagadom. A bőrtápláló hatásával is nagyon elégedett voltam, itt éreztem is egy kis túlzást az olajos utóérzetben de nem is magamon hanem inkább a kád alján. Jól esett benne elterülni, engem kikapcsolt egy hosszú és fárasztó nap után.


Frozen fürdőbomba


Nagy meglepetés volt ez a fürdőbomba ugyanis kivülről (szárazon) nem is látszik rajta hogy tele van apró csillámokkal, amiket hol ezüstösnek hol aranylónak láttam a viz felszinén. Nem volt zavaró egyébként és nem láttam végül hogy a bőrömön maradt volna szóval nem kell félni a "vámpir hatástól". Igazi tengerré varázsolta a fürdővizet, illatban is inkább frissnek mondanám, nem az a tömény téli illat, viszont a bőrömön őt éreztem a legintenzivebben és a legtovább a három közül. A hidratáló hatásával sincsen gond, itt jól eltalálták az olajok arányát, finoman beleolvadt a bőrömbe.



Nektek melyik a kedvenc Lush fürdőgolyótok?

1 megjegyzés:

bettynova írta...

Comforter még mindig, bár az nem golyó alakú :-)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger