2016. július 20., szerda

Illatos nyári frissitők - habfürdő, tusfürdő, fürdőhab és fürdőtej


Nyáron nem csak belülről szeretem érezni a viz jótékony hatását hanem kivülről is, egy illatos fürdő személyében.

Manapság már bőven válogathatunk a különböző kiszerelésű, hatékonyságú és illatú termékek között, igy esett hogy az én válogatásomba is négy teljesen különböző termék került most be. Nem csak az állaguk, de hatékonyságuk és illatuk is messze eltér egymástól, van itt hagyományos habfürdő, tusfürdő, emellett a ma nagyon divatos fürdőhab és az újdonságnak számitó fürdőtej is. Lássuk őket!

Balea lime-menta tusfürdő

Szerintem a Balea tusikat senkinek sem kell bemutatni, nagyon népszerűek kedvező áruknak és sokfajta illatvariációjuknak köszönhetően. Én leginkább nyáron fogyasztom őket előszeretettel mert kicsit ugyan száritanak de úgyis rá vagyok kattanva az önbarnitós testápolókra szóval még kapóra is jön, mert azért száraz bőrre csak ken valamit az ember :) Szóval ez a lime-menta kombó most egy limitált kiadás és hát igen jóra sikeredett, mintha azt a bizonyos koktélt szürcsölném, persze alkohol nélkül, de azért igy is remek. Elég vizes az állaga igy viszonylag gyorsan is fogy és sajnos nem nagyon marad meg a bőrön, viszont cserébe tényleg olyan mintha nyakon öntöttek volna egy jeges citromkoktéllal - és hát ez a nagy hőségben bizony jól tud jönni.

Bilou splashy melon fürdőhab

Ezt még Bécsben szereztem be a nagyon fürdőhab kattanásom alkalmával ami amúgy még mindig tombol nálam. Szóval görögdinnyés ez a példány de koránt sem az a fogyókúrás fajta mert esküszöm olyan édes és tömény hogy bőrön keresztül felszivódva is tutira súlygyarapodáshoz vezet. Na jó biztosan nem :) de tény hogy szuperédes a kicsike és én ennek ellenére vagy éppen ezért imádom! Krémes tömör habot alkot és egy álom szétkenni a bőrön, sokáig meg is marad rajtam az illata. Hidratál is kellően, utána nem érzem azt a húzódó érzést még az arcomon sem. Csak ünnepnapokon használom és hétfőn meg kedden és talán szerdán is ...de azért vigyázok nehogy elfogyjon!

Avon juicy mangó habfürdő

Régen mennyire imádtam az Avon habfürdőit aztán valahogy feledésbe merültek nálam, most mégis beszereztem belőle ezt a mangós változatot, ami valóban nagyon gyümölcsös és frissitő ebben a nyári melegben. Szerencsére nem száritja a bőröm és jól esik vele lazitani egy kád vizben is, viszont elfelejtett habzani. Ami valljuk be egy habfürdő esetén elég nagy hátrány. Először csak egy kupaknyit öntöttem a csobogó vizbe de semmi, aztán még egyet, aztán egy ujjnyit majd kettőt és habositottam is de jószerint alig valamicske hab úszkált a viz tetején. Kicsit szomorú vagyok emiatt de az illata némiképp kárpótol igy biztosan elhasználom majd.

Olivia natural levendula fürdőtej

A legújabb alanyom a fürdőszobában ez a fürdőtej, nagyon jól hangzik és nagyon jól is néz ki. Pont azt tudja amit első ránézésre az ember várna tőle, tejes kényeztetés a bőrnek levendulával. A vizet tej szerűvé varázsolja, ráadásul intenziven érezhető benne a levendula olaj amitől mégsem lesz ragacsos a bőr. A kecsketej tartalmának köszönhetően még inkább hidratál és bársonyos bőrt hagy maga után. A levendulaszirmok plusz kényeztetést nyújtanak bár én nem annyira szeretem ha valami úszik a vizen de elnézem neki mert fantasztikus az illata. Két evőkanálnyit szoktam szórni egy jó nagy kád vizbe és lazitok egy fél órát, imádom!



Ti milyen fürőtermékekkel frissültök fel a nagy melegben?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger