2016. július 2., szombat

Az én szemöldök sztorim (+VIDEÓ)



Gondolom nem okozok nagy meglepetést azzal hogy nem vagyok elégedett a szemöldökömmel. Nem tudom ez honnan indult, a túlszedéstől talán, vagy amikor "rájöttem" hogy mennyire nem egyformák még kiszedve sem, persze ezért még jobban kiszedtem...


Szóval ebben a videóban elárulok pár dolgot a szemöldökömhöz fűződő viszonyomról és két technikát mutatok amivel én sminkelem őket. Az egyik a sietős hétköznapokra van, egy könnyű és gyors megoldás, a szemöldök korrektor személyében, mig a másik a ráérős-készülődős-mindent beleadok napokra, a szemöldökpaletta. Hogy hogyan használom őket, a videóból kiderül!









0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger