2016. február 15., hétfő

Douglas Box of beauty - 2016 február

Nagyon rég csaptam már le bármilyen beauty boxra, nemhogy a Douglas parfüméria sajátjára. Őszintén szólva el is felejtettem hogy ilyen létezik, mig nem Instagramon megláttam róla egy képet, és WÁÁ...

 Azt kell tudni erről a dobozkáról hogy a Douglas parfüméria saját doboza, ő állitja össze - ahogy a neve is mutatja. Ha jól emlékszem egy évben kétszer jelentkezik - február és szeptember - de javitsatok ki ha tévedek, viszont most először férfi kivitelben is összeállitottak egyet. Szerintem ez szuper ötlet, a valentin naptól függetlenül is, merthogy ez a kiadás most a szerelem ünnepére került kiadásra mint egyfajta ajándék amivel meglepheted a párod. Nos, nem rossz ajándék, de azért nem pótolja a gyertyafényes vacsit :)

Amint megláttam a képet tudtam hogy nekem ez kell! Azért mert jólcsengő márkák szerepelnek benne, olyanok amiket ismerek ugyan de nem sok mindent próbáltam közülük (Shiseido, IsaDora, Givenchy), valamint olyanok amiket jól ismerek mert használtam már tőlük ezt-azt (Kneipp, Himalaya Herbals), akadt köztük érdekesség is (tusolóhab!) valamint a végére hagytam az én személyes kedvencemet, a miniparfümöt! Nem minta! Mini! Újabb kis szépséggel bővült tehát a gyűjteményem. És mindezt 2500 Ft-ért lehetett megvásárolni, ami nekem nagyon-nagyon megérte. Egyetlen "bibi" van csak a dobozzal, hogy törzsvásárlói kártyával vásárolható csak meg :(


A doboz tartalma:

  • Douglas home spa Hawaii tusfürdő hab 200 ml (teljes kiszerelésű termék)
  • Givenchy Ange ou Démon le secret edp 5 ml
  • IsaDora perfect matt ajakrúzs 2,5 g
  • Shiseido ultime szérum 10 ml
  • Kneipp mandulavirágos fürdőolaj 20 ml (teljes kiszerelésű termék)
  • Himalaya Herbals epres ajakápoló 4,5 g (teljes kiszerelésű termék)

Tehát 3 db teljes kiszerelésű termék volt benne és 3 mini, mintát nem tartalmazott ahogy kuponokat sem - ez utóbbit kicsit bánok, mert ez a tusfürdő hab isteni! A parfüm sem minta benne, ez számomra óriási plusz pont valamint hogy minden doboznak ugyan az a tartalma, igy nem kell bosszankodni hogy "bár az enyémben is az lett volna".

Ti megvettétek? Mi a véleményetek a Douglas Box of beauty-ról?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger