2016. február 18., csütörtök

Boxing day! | VIDEÓ!

Ez ma egy több szempontból is rendhagyó poszt lesz, ugyanis végre videó!! Plusz egyszerre két meglepi dobozt is bemutatok, plusz van egy kis segitőm is :)

Mivel Szofi imád pakolni, főleg dobozokból ki-be, ezért gondoltam nagy segitségemre lenne egy unboxing videóban. Persze ez csak részben igaz, az első rész helytálló de hogy segitene....hm...inkább kiveszi/elveszi előlem a termékeket, ezért gyorsnak kellett lennem minden darabnál :)

És hogy miről fog szólni ez a videó? Először is a Pure by Pixiboxról, amit hosszú kihagyás után megrendeltem, úgy értve hogy rég nem vásároltam már beauty boxot igy látatlanba mert az utóbbi időkben nem igazán tetszett a tartalom. A másik szereplője a videónak az a sok helyen már felbukkanó blogger box a Henkeltől. Nos, nagyon meglepődtem mikor megláttam a postaládánkban pénteken az értesitőt, még jó hogy belenéztem, szerda óta ott hevert. Meg kell hogy mondjam tényleg nagyon meglepődtem és borzasztóan örültem is persze - mondjuk azt halkan jegyzem meg, hogy ha egy hónappal később érkezik már nem talál itt :)

Hoztam néhány kedvcsináló képet a dobozok tartalmáról, valamint fut most egy nyereményjáték is ahol 3 db bármilyen Henkel termék vásárlásával 3 szerencsés egy álomutazást nyerhet, részletek itt:

A videót pedig a poszt végén találjátok!





A videót pedig itt tudjátok megnézni:


Van olyan termék amiről szivesen olvasnátok minél előbb?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger