2016. január 4., hétfő

MUA Luxe - Paradise paletta | Teszt

A nagy karácsonyi, ünnepi csillogásban teljesen elfelejtettem megirni ezt a tesztet pedig az ünnephez pedig az ünnephez tökéletesen illő, csillogó palettáról van szó. Ugyan külföldön vásároltam még az ősszel de online tuti beszerezhető itthonról is, igy hasznos lehet a vásárlás előtt állóknak egy rövidvélemény. Tőlem - nektek :)
A MUA palettákat szerintem nem nagyon kell bemutatni a sminkelés iránt kicsit is érdeklődőknek, nekem is ők voltak kb a legelső több szinű palettáim, amiket ráadásul még külföldről kellett rendelni. Azóta persze jöttek más, újabb és hát jobb minőségű paletták de azért a MUA sem vetendő meg, lehet találni köztük gyöngyszemeket. Ez a kis Luxe paletta is ilyen, telis-tele csillogó, selymes szemhéjpúderekkel, amik csodás arany fényben pompáznak.
Kivülről egyszerű műanyag boritást kapott, elég kopogós fajta, nem éppen luxus dehát MUA-nál kb megszokhattuk. Az arany felirat szép és igényes, remélem ilyen is marad és nem kopik le. A hátoldalán látható a paletta teljes megnevezése, és hogy ez a "plush plum & copper" szinösszeállitás, az állványon egyébként nem volt más változatban. A nevéhez hiven pedig lilás és rezes árnyalatokat tartalmaz.
Nem egy minden alkalomra bevethető kis szépségről van szó, nem túl sokoldalú, ugyanis mint fentebb már irtam minden árnyalata fényes. Igy satirozni, vagy épp szemöldököt igazitani vele nem lehet, szükséges mellé pár matt árnyalat is. Viszont az összes árnyalata szerethető, én legalább is nagyon szeretem, talán a szemüveg miatt jobban kedvelem a fényes festékeket a mattal szemben.
Összesen tehát 10 különböző szemhéjpúder található benne, elválasztó pan-ek nélkül. Ami eleinte nem is zavart de később rá kellett jönnöm hogy nem túl felhasználóbarát, mert igy csak meghatározott ecseteimet tudom vele használni, ami nem szélesebb egy-egy szinnél. A minőségük is egyforma, kissé porolnak és potyognak felvitel közben, ezt egy jó krémes alappal lehet némiképp orvosolni. Kell is alá egyébként mert önmagában egyáltalán nem tartós, pikk-pakk eltűnt az olajos szemhéjamon.
A kedvenceim a rózsaszinek és a bordós-barnás árnyalat ott a végén, de a többivel sincs problémám. A nagyon lilát nem hinném hogy fogom valaha használni, nekem túl sok és nagyon intenziv is szemhéjon, legalább is alsó pillasornál próbáltam. Hamarosan igyekszem sminkes képeket is hozni a palettával.

Van MUA palettátok? Melyik a kedvenc?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger