2015. december 9., szerda

Kedvencek - 2015 november

Megint jól megcsúsztam a kedvencekkel mert úgy voltam vele hogy "Á én nem is használtam semmi izgit a hónapban, semmi izgi..." Aztán mikor eszembe jutott a poszt hipp-hopp összekaptam a legeket a lakás különböző pontjairól, volt amit a kabátzsebből... Szóval de, mégiscsak voltak izgi termékek ebben a hónapban is. Lássuk!
BioAngelica shea butter
Már komolyan nem tudom mit kezdjek a kézfejemmel annyira száraz. Múlt hónapban a k
is kézkrém segitett most meg ez enyhitette fájdalmam. Ki van száradva de nagyon és ki is van repedve igy kenem ezerrel, most épp ezzel a shea vajjal. Szuper termék, nagyon tömény de könnyű eloszlatni. Az egyik MommyMia boxban került hozzám, néha Szofinak is jut belőle de leginkább én használom.
Essence folyékony ajakrúzs - 06 make a statement
Múltkor Rossmann felé vitt az utam és szétnéztem az Essence állványon, hát semmi izgi nem volt, ez viszont nagyon érdekesen nézett ki. Olyan a tubus mintha rúzs lenne benne de igazából applikátoros és krémes az állaga. Kellemes kis termék, jót csalódtam benne, finom az illata is és szép tömör szine van, nem az a vizes jellegű.
Max Factor Gel shine körömlakk - 60 Sheen merlot
Awww megtaláltam a tökéletes alapszint az előző kedvences posztban mutatott csillámos lakkcsodának! Ezzel a mély burgundi árnyalattal együtt tökéletesek! Bár ez a szin önmagában is megállja a helyét, csodás fénye is van a lakknak szóval minden tekintetben csillagos ötös!
Zoella beauty - Foam sweet foam tusfürdő
Hát volt már jobb tusfürdőm az biztos, de ilyen érdekes szelés állagú még nem igazán. Nagyon tömény, egyáltalán nem folyós pedig azt várná az ember. A tubusban szép szatén fénye van de a bőr nem lesz csillogó tőle szerencsére. Az illata elég intenziv, öblitőre hasonlit és sokáig érezhető marad a bőrőn, de nem tolakodóan. 

Nálatok volt valami nagy beauty felfedezés novemberben?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger