2015. december 30., szerda

Bomb Cosmetics - Sütis kosár | Teszt

Én már egész korán elkezdtem idén hangolódni a karácsonyra, még ha csak a fürdőzés tekintetében is, köszönhetően ezeknek az illatos kis szépségeknek.
Idén a Bomb Cosmetics-nek köszönhetően landolt nálam egy egész sütikosár még jóval ünnepek előtt - ezúton is köszönöm - velük kezdtem tehát az ünnepekre való hangolódást. Nomeg a hétköznapok kipihenésében is aktivan szerepet játszottak, mostanában ugyanis nem nagyon voltam sehol kikapcsolódni, párom is rengeteget dolgozott az utóbbi hetekben az év végi hajtás miatt és hát igy rám fért egy kádnyi lazitás. Mindig is imádtam kádban áztatni magam főleg ha van hozzá jó olvasnivaló is, ilyenkor kerültek elő a karácsonyi magazinok is nálam. Nagyon fel tudott tölteni egy-egy ilyen otthoni wellness-félóra és a karácsony is valahogy hamarabb elérkezett.

Nézzük akkor miket is tartalmazott ez a nullkalóriás sütikosár!



Gyömbérfenyő fürdőbomba
Ez volt az én kis kedvenckém (az egyik...) nagyon frissitő illata volt, nekem a narancs-gyömbér kombó ugrott be róla de a leirása szerint fahéjas, ezen felül shea vaj is van benne, aminek az ápoló hatását szerencsére tökéletesen lehetett is érezni miután kiszálltam a vizből.

Fogócska Fürdőbomba
Olyan volt mintha folyékony mézeskalácsban feküdnék, tömény édes-szirupos-gyömbéres pancsi lett belőle. A tetejében még csillámos is volt ez a kis csoda amitől a viz felszine sziporkázott a lámpafényben. Ha ezt tudom viszek be gyertyát inkább, milyen hangulatos lett volna!

Gyömbér szerelem Fürdősüti
A fürdősütikkel általában hadilábon állok mert nekem túl zsírosak, valahogy olyan ragacsos marad utánuk a bőröm és ezzel sem volt másként. Az illata viszont ennek is hibátlan, igazi mézeskalácsos finomság.

Gyömbérke Fürdőbomba
Már maga a formája is irtó cuki volt ennek a kis gyömbérkének, de az illata és a hatása is tökéletes volt, ő volt egyébként a második számú kedvencem a csomagból. Az illata könnyed és lágy volt, mondhatni visszafogott a többihez képest ezért az érzékenyebb orrúaknak is megfelelő lehet. Ezen kivül csodásan hidratálta a bőröm és még másnap is éreztem egy picit az illatát magamon. A csillámpor pedig még dobott egyet az egészen :)

Téli melengető szappan
Ezt a szappant végül nem én használtam el hanem anyukámnak ajándékoztam igy most az ő "rövid véleményét" tudom csak leirni. Először is mikor meglátta jött egy "jujj ez egy olyan szappan" örömteli felkiáltás mert kapott már tőlem Bomb szappant és felismerte a különleges kialakitását. Mikor elkezdte használni rákérdeztem bevált-e, annyit mondott hogy mesés az illata és imádja a selymes habját :) Hát kell ennél több?

Ti kipróbáltatok valamit a karácsonyi Bomb termékek közül?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger