2015. november 9., hétfő

Kedvencek! - 2015 október

Nagyon rég volt már kedvences poszt, most viszont végre - legalább ennyi jó van a hűvösebb időben - újra sminkeltem párszor, és nagyobb kedvvel álltam neki lakkozni is! Szóval most van miről mesélnem picit, vágjunk bele!
1. L'Occitane shea vajas kézkrém
Sajnos ebben a hideg szeles időben a kezeim teljesen tönkrementek, mármint a bőröm...azt hiszem ideje lenne a babakocsizáshoz beszereznem egy kesztyűt. Olyannyira szárazak lettek a kezeim hogy már mindent rákentem itthon de csak ez a kis csoda segitett. Sajnos hamar elfogyott annak ellenére hogy kevés kell belőle.
2. Pupa wamp! szemhéjpúder - 002
A tökéletes őszi szin! Ha sminkeltem tuti hogy mindig ő került a mélyitővonalba. Olyan csodás bordós fénye van hogy az hihetetlen. Egyetlen hibája hogy porzik picit, szóval nem nagyon kell belenyomni az ecsetet, meg amúgy sem mert nagyon pigmentált. Jah, és pár száz forintért jutottam hozzá a leárazáson :)
3. Lottie London körömlakk
"Csak" fedőlakk a kis drága de instant karácsony! Tündököl a körmeimen, imádom. Nem tudok betelni vele mit művel egy bordó lakkal ezért eddig még nem kisérleteztem vele más szin fölött. Hamarosan poszt jön!
4. Astor soft sensation lipcolor butter - 020 Flirt natural
Sajnos még mindig nem szereztem be belőle valami vidámabb szint, viszont azóta eljött az ősz és pont jól jött ez a natúr barnás árnyalat. Ahogy a neve is igéri egy lépésben intenziv szin, ajakbalzsam és szájfény. Szuperül ápolja a széltől szintén cserepesre száradt ajkaim.
5. Chloé - See by Chloé
A legújabb illat kattanásom ez a vagány, nőies, ugyanakkor játékos kis illat. Azt hiszem hamar fenekére csapok ennek a kis mintának annak ellenére hogy mindig csak egyet fújok belőle.


Nálatok mik voltak a kedvencek októberben?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger