2015. október 15., csütörtök

Lolita Lempicka - Le Premier | Teszt

Jó rég volt már a blogon parfüm teszt, ennek az az oka hogy mostanában nem sok újdonságot volt szerencsém próbálni. De közben meg adós vagyok még egy Lolita összehasonlitó bejegyzéssel is, ugyanis jópár hete igértem hogy a birtokomban lévő két mini "lolitát" összemérem. De hogy ne legyen olyan egysíkú a poszt, ezért a miniparfüm gyűjteményem jelenlegi állapotát is megmutatom!
 Szóval ők heten - mint a gonoszok.. - alkotják az én kis gyűjteményem, de remélem még gyarapodni fog a kis család. Mindet nagyon-nagyon szeretem és nem csak a méretük miatt hanem mert mindben van számomra valami szerethető. Én ugyanis nem találtam még olyan illatot ami nálam betölthetné az első számú helyet, viszont sok olyan van ami osztozik a második, harmadik...sokadik poszton. Ők heten tehát más illatjegyeket képviselnek ugyan de számomra azonos helyen szerepelnek. Nézzük akkor sorban kik is ők:
  • Lady Gaga - The Fame
  • Lolita Lempicka - Le Premier
  • Versace - Bright Crystal
  • Paco Rabanne - Lady Million
  • Lolita Lempicka - Lolita
  • Nina Ricci - Mademoiselle Ricci
  • Jimmy Choo - Flash
A miniparfümök nem éppen a leggazdaságosabb beruházások, de a legcukibbak mindenképp. Bár a mai poszt főszereplőjét igen verhetetlen áron sikerült beszerezni az Iparfümériától, 1500 Ft alatt én még nem láttam ilyet. Sok egyébként beauty boxokból került hozzám, és van egy amit cseréltem.

 Térjünk rá szerintem a mai poszt témájára méghozzá a két kis lolitára, bal oldalon látható az új jövevény, a Le Premier, jobb oldalon pedig egy már meglévőm, a Lolita. Ránézésre úgy tűnik a Le Premier nagyobb, és mikor kézbe veszem nehezebbnek is tűnik de nem, mindkettő egyformán 5 ml parfümöt tartalmaz. A Lempicka parfümöknek van egy jellegzetes illata, számomra ánizsos mind, amit mondjuk imádok, és elég dominánsan érezhető is. Talán ezért tűnik nekem teljesen egyformának ez a két illat. Mindjárt megnézzük a hivatalos illatösszetevőket és kiderül mennyi egyezőség van bennük.
Lolita 

Fej
ánizs, borostyán
Szív
ibolya, nőszirom, édesgyökér
Alap
tonkabab, mandula, vanília

Le Premier

Fej
cseresznye, citrom, vanília, mandula, barack
Szív
édesgyökér, jázmin, nőszirom
Alap
pézsma, ibolya levelek, tömjén
 Nos, a kettő közül csak az egyik tartalmaz ánizst, a másikban valószinűleg a tömjént érzem olyan intenziven. Igazából a szivjegyek azok amik nagyjából megegyeznek a többi jelleg eltérő. Mindkettőben vannak virág és gyümölcs felhangok is ez tény, amik számomra inkább néhány óra elteltével válnak csak érezhetővé. A Lolitában inkább az édesebb összetevők - a vanilia és a mandula, mig a Le Premierben a gyümölcsös jegyek dominálnak nálam hosszasabb viselet után. A tartósságuk pedig egyforma, rajtam 4-5 órán keresztül szépen érezhetőek. Végeredményben tehát tényleg vannak hasonlóságok de közel sem egyforma a két illat. 



Ti kedvelitek a miniparfümöket? Szagoltátok már valamelyiket ezek közül?

1 megjegyzés:

Nikolett Gyaraki írta...

Nagyon cukik! Én régen a parfümmintákat gyűjtöttem. Néhány ilyen mini darabot én is elfogadnék. :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger