2015. július 6., hétfő

Virágos, bájos, nyomdás | NOTD

Végre, végre hogy mióta várok erre hogy felavathassam a legújabb nyomdalemezem, amit a gift swap-en kaptam! És még a kapott körömlakk is működik nyomdázásra, dupla öröm!
Most próbáltam először Born Pretty store nyomdalemezt és azt kell hogy mondjam szuperül működik. Nehezitett pályára dobtam mert nem nyomdázólakkot használtam, de igy is szépen kijött a festék a mintából. Egy kis hiányosság itt-ott fellelhető de az inkább az én bénaságom. Az Essence gél finisű lakkjára sem tudok egy rossz szót se mondani, már próbáltam simán felkenve is és most a nyomdázáshoz is, és hát szuper!
Ezen a lemezen ilyen teljes körmös minták vannak - nem tudom hogy mondják szakszóval - ezért egész jól variálható mintán belül is a minta. Értitek...szóval ha a nagy mintának különböző részei kerülnek fel a körmökre, attól még az összhang megmarad.
Mostanában megint a nude alapokhoz tértem vissza mert egyszerűen a legapróbb diszités is annyira jól mutat rajta, legyen az kis csillám, matrica vagy épp nyomda. Meg persze a kopás sem látszik rajta annyira :) A legnagyobb kedvencem nude téren ez a Golden rose lakk, szuper a fedése, egy réteges!


Velük készült a manikűr:

  • Golden rose rich color
  • Essence gel nail polish
  • SecheVite
  • BornPretty nyomdalemez


Ti milyen lakkokat használtok nyomdázáshoz?

2 megjegyzés:

ZsebBoszi írta...

Nagyon szép! :) Jó tudni, hogy az Essence új lakkjaival ilyen szépen lehet nyomdázni!

Unknown írta...

Gyönyörű*-*

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger