2015. június 2., kedd

Májusi kedvencek! (+VIDEÓ)

De szuper volt ez a május, sajnálom hogy hamar véget ért! Sok szuper esemény/ünnep volt a hónapban (erről részletesen majd egy személyes posztban...) és sok szuper terméket ki is próbáltam amik közül lettek kedvenceim is. Lássuk!
 A Joy napok engem sem hagytak hidegen bár nem sok mindent vettem (ami a blog szempontjából érdekes lehet) de azok közül kettő is kedvencem lett azonnal! Szuperek az Astor termékei, újból rá kellett jönnöm, elő is keresem a kedvenc bronzositómat tőlük gyorsan! Rászántam magam az arcgyanta kipróbálására is, nem olyan vészes, viszont hatékonyabb mint egyesével csipesszel tépkedni. Nekem kevésbé is fáj, bár én amúgy is gyanta párti vagyok! Azt hiszem ez a kedvences lista most tényleg nagyon tavaszias lett, testápolás, illat és színek tekintetében is. Jöjjenek a termékek, a poszt végén pedig a videóban megnézhetitek őket élőben is!
 Greenland body lotion - strawberry and anis
Balea arcra való gyanta csík

 Chloé - Love story parfüm minta

Astor quick and shine körömlakk
Astor lipcolor butter

A videót pedig ITT tudjátok megnézni:


Nektek mik voltak a kedvencek májusban?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger