2015. május 8., péntek

Avon winged out szempillaspirál | Video review

Hát persze hogy mindenki szeretne madártoll ívelésű pillákat - én is - meg szénfeketét és extrahosszút is, ezért nem kérdés hogy nagyon érdekelt mit tud az Avon új Winged out névre hallgató spirálja.
Az Avon spiráljai közül csak párat próbáltam, sajnos a legjobb hirű - Supershock - még kimaradt nálam. Eddig vegyesek voltak a tapasztalataim velük, ezen némiképp javitott ez a darab, ugyanis az igéretek 90%-át szépen teljesíti is, a videóban jól látszik milyen szépen hosszabbította a pilláimat, az ívekről nem is beszélve! (a videót a poszt végén találjátok!)
Néhány szóban a spirálról
Hollófekete rostokat tartalmaz a festék amitől extra hosszú pilláink lehetnek. A keféje szilikonos, tüskés ami elméletileg madártoll formájú - én ezt nem láttam rajta. A precíz és rugalmas kefének köszönhetően könnyű vele dolgozni. Mindez hogy néz ki a gyakorlatban? - A videóból kiderül! :)

Tettem fel pár képet is azért a blogra a végeredményről, szerintem látszik hogy a bal szemem "jobban sikerült" de összességében egy kis gyakorlás után nagyon szerethető ez a spirál. A hosszítást és ívelést hozza, a szétválasztásnál viszont ügyeskedni kell vele, ezért is írtam hogy szerintem 90%-ra hozza az elvárást felé. Az Iparfümériánál 1490 Ft-os áron érhető el.




A videót pedig ITT tudjátok megnézni:

Ti ismeritek ezt a spirált? Mi a véleményetek róla?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger