2015. május 5., kedd

Áprilisi kedvencek! (+VIDEÓ)

Újabb hónapot búcsúztatunk, ehhez pedig hozzá tartozik a havi kedvences bejegyzés. Sok új terméket ismertem meg április folyamán, közülük sokat meg is kedveltem, de vannak itt még év elejéről visszatérő játékosok is, lássuk akkor mik voltak a kedvenceim!
 A sminkelésem továbbra is megmaradt minimál szinten, néha ha doktornénihez megyünk státuszra/oltásra akkor feldobok egy kis sminket, de amúgy sétához nem sminkelem magam. Ehhez mérten most egy pici paletta a kedvencem, csak előkapom és a bézs/szürke kombináció mindenhol megállja a helyét. Illatok terén ráakadtam egy szuper különleges illatra és azt nyúzom szeretettel. Szerencsére a Glamour napos zsákmányaim is mind beváltak, meg is szerettem őket rendesen. Tavasszal is hódoltam a kádfürdőzés élményeinek igy kerülhetett ide egy répa-habfürdő és a csodás illatú masszázsolaj is.

Kedvenceim áprilisban

Manhattan blogger's choice paletta
Versace bright crystal absolu
Manhattan quick dry körömlakk
Alverde körömbőr eltávolitó stift
Lush bunch of carrots
Kneipp masszázsolaj


A videót itt tudjátok megnézni:


Nálatok mik voltak a kedvencek áprilisban?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger