2015. február 1., vasárnap

First impression - Illatos szappanok (+Videó)

Hogy én milyen rég nem használtam már hagyományos szappant! Aztán néhány hete elkapott a vágy hogy kipróbáljak valami újat és illatosat, valami különlegességet és végül arra jutottam hogy beújítok pár szappant, méghozzá a hagyományos formában.
 Annyi elképzelésem volt összesen hogy olyat szeretnék ami finom illatos, kényeztető és kicsit különlegesebb egy sima bolti szappantól. Szerencsére az Iparfümérián elég nagy a választék belőlük csak győzzön dönteni az ember, így esett hogy három különböző márkától választottam végül 1-1 darabot:

 Ez most ilyen "first impression" poszt és videó lesz, vagy első benyomásaim hallhatjátok a szappanokról, milyen volt először kézbe venni, megszaglászni őket és úgy összességében milyen benyomásaim lettek a szappanok világáról. Azt azért a képek alapján el lehet mondani hogy mindhárom nagyon igényes, szép megjelenésű, méretüket tekintve eltérőek, viszont árban így közel egyformák. Mivel még nem avattam fel őket - arra még kb 4 hetet kell várnom ugyanis kádfürdőzésre szántam őket - ezért konkrét tapasztalatokkal egy későbbi posztban fogok beszámolni. 

De ha érdekel mik voltak az első benyomásaim róluk akkor kattints a poszt végén található videóra!




A videót itt tudjátok megnézni:


Ti szeretitek az ilyen hagyományos tömb szappanokat?

2 megjegyzés:

Elíz írta...

De cuki mind a három! :)

z s a d á n k a írta...

A rózsás már a csomagolása miatt is csábító, nagyon szép kis finom darab! :) Én szekrényillatosításra (is) használom ezeket a minőségi szappanokat.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger