2015. január 23., péntek

Parfüm kalandok | Yves Rocher - Pear Caramel EDT

Ugye van még rajtam kívül más is aki rohant megszaglászni majd megvenni ezt a limitált illatot még karácsony előtt? Én mikor megláttam hogy milyen illatokkal készül az Yves Rocher 2014 karácsonyára egyből ez a körte-karamell illat-összeállítás csigázott fel leginkább.
Ez egy mini kiszerelésű parfüm, vagyis igazából EDT így első körben amit elmondhatok róla hogy nem túl tartós. Azt vettem észre hogy leginkább a hajamon marad meg az illata, aztán a ruhámon végül pedig a bőrömön. Ebből máris kiderült hogy én bizony fújom mindenhová, és valami csoda folytán mégsem fogy az üvegből olyan vészesen a mennyiség. Mint a következő képen is látszik még a felét sem fogyasztottam el ennek a kis 20 ml-es mennyiségnek, pedig már a novemberi kedvenceim közt is helyet kapott. Vagyis használtam rendesen!

Maga az illat egy közepesen édeskés körtés aroma, ami nem annyira karamelles, legalábbis én nem érzem benne. Ez az édes gyümölcsös egyveleg szerintem sokaknak "sok" lehet, bár én mindig is vonzódtam a tömény édes illatok iránt, így nálam a mindennapokban sem volt rossz viselet ez a parfüm. Mondjuk azért annak örülök hogy nem a nagy kiszerelést vettem meg belőle mert úgy azért valószínűleg egy idő után besokalltam volna tőle, biztosan évekig állt volna a polcomon - ugyanis azért ez a kissé "aromás" körte inkább csak a téli, hidegebb időszakban lesz a mindennapi kísérőm. Ahogy kitavaszodik valószínűleg úgy fogok majd leszokni róla. De nem is baj, legalább lesz egy karácsonyi illatom jövőre is!

Az igazsághoz hozzá tartozik hogy tusfürdőben is beszereztem ezt az illatot méghozzá a nagy kiszerelésben - és párommal együtt mindketten imádjuk :)

Nektek hogy tetszett ez az illat? Melyik volt a kedvencetek a karácsonyi kínálatból?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

1 megjegyzés:

Queen of my mistakes írta...

Szerintem is finom ez az illat, viszont nem vettem a kollekcióból semmit - nekem egy parfümöm van Yves Rocheréktől, a kókuszos, azt nagyon szerettem nyáron. :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger