2015. január 16., péntek

L'Oreal wishlist

Kint esik a hó, bent meleg van és én fáradt vagyok. Azt hiszem nem is találhattam volna jobb gondolat elterelőt mint egy kis sminktermék körkép összeállítás! Ezúttal a L'Oreal háza táján nézelődtem és őket szívesen kipróbálnám.

L'Oreal wishlist
A márka szemhéjpúderei közül az Infallible termékcsaládból van egy monom amivel több mint elégedett vagyok, szuper krémes textúrájával öröm a sminkelés, mondjuk számomra amúgy is öröm, de értitek. Sokat nézegettem már ezeket a mini palettákat a drogériában de eddig nem csaptam le egyikre sem, azt hiszem ez a rózsaszínes összeállítással kezdenék. A másik ilyen sokat nézegetett darab a folyékony ajakfény aminek már a csomagolása is annyira de annyira szépséges szerintem! Ha ilyen jó a belbecs is akkor bánhatom rendesen hogy idáig várattam a kipróbálással. A mineral blush vagyis ásványi pirosító számomra újdonság mert nem is emlékszem hogy láttam volna itthon, valaki segítsen, ilyen nálunk kapható? Mert ha igen akkor kell, érdekes a csomagolása is, nem tudom mennyire lehet felhasználóbarát.

Ti miket néztetek ki mostanában a drogériák kínálatából?



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger