2015. január 4., vasárnap

Decemberi kedvencek!

Gondolkoztam rajta hogy most kihagyom az e havi kedvences posztot, de végül úgy döntöttem így lesz teljes az év és nem lenne jó egybevonni az éves kedvenceimmel mivel az itt szereplő termékek nagy része csak decemberben került hozzám. Lássuk mik ezek!
Kezdjük is két krémes arcravalóval amik a legutóbbi Pixiboxnak köszönhetően kerültek be a rutinomba. Az egyik a Coconutoil ajakbalzsamja aminek leginkább örültem a dobozból és azóta imádom használni. Mivel tégelyes kiszerelésű ezért nálam a táska kizárva, útközben biztos nem nyúlkálnék bele (és a puszilós megoldás sem vált be) így az esti rutinom része lett, meg úgy általában mióta itthon vagyok az egész napi rutinomé. Ugyanis ha hidratálásra vágynak az ajkaim inkább bemegyek a fürdőbe és ezt használom mintsem odanyúljak a sminkespolcra egy ajakbalzsamért.
A másik ilyen kence az Uriage isofill ránctalanító széruma amire azóta sem jöttem rá hogy lehet-e teljes arcon használni vagy csak a ráncokra, így én a teljes arcon használom. Nagyon könnyed termék ezért tökéletes a reggeli ápolás során használni, tényleg pikk-pakk beszívódik, nem igazán van illata csak egy minimális és felkenve nem érződik - nálam ez mostanában fontos szempont mióta megint érzékeny vagyok az illatokra. A bőröm üdének, frissnek és ragyogónak hat szinte azonnal ahogy felkentem.
Egy másik krémes kedvencem a Bourjois Color Edition 24h krémes szemfestéke amivel még csak pár alkalommal volt szerencsém sminkelni, de bárcsak minden nap felkenhetném - egyébként miért ne? Szóval az első benyomásaim nagyon-nagyon pozitívak, egy hétköznapi árnyalatot választottam belőle így elég sokféleképpen használhatom, magában és alapként is. De róla még úgyis jön egy külön sminkes/tesztes poszt a közeljövőben!
A Rival De Loop Young termékek engem nem igazán varázsoltak el, volt pár jónak tűnő lakk a polcon de a sminktermékek elég hiányosak voltak mikor én mentem ami meg ki volt rakva azok közül csak egy szempillaspirálra ruháztam be pusztán kíváncsiságból. No és erre a körömápoló olajra! Nagyon praktikus a kiszerelése mert az átlátszó üvegnek köszönhetően látszik mennyi van még benne és a két fázis - ami itt most pont nem látszik mert fektetve van - könnyen összemixelhető magával az ecsettel is. A saját ecsetével viszem fel a teljes körömfelületre és körömágyra is majd bemasszírozom, szép fényt és puhaságot ad, emellett az illata is csodás, olyan barackos!
Még egy körmös dolog bekerült a kedvencek közé, méghozzá a China Glaze 551-es Fairy dust nevű árnyalata. Még egy régebbi Pixiboxból került hozzám ez a lakk és már akkor sejtettem hogy télen fogom majd nagyon szeretni. Szépen csillogó havas jelleget kölcsönzött a körmeimnek, imádtam használni, a blogon is jó párszor láthattátok manikűrben, például ITT.
Egy arcápolási termék is helyet kapott ebben a hónapban a kedvencek közt, méghozzá az Yves Rocher sminklemosó vize arcra és szemre. Igencsak meglepő és érdekes a termék, ugyanis nem az a hagyományos értelemben vett víz, hanem zselés állagú, nagyon könnyed formulája van, épp ezért meg kell tanulni bánni vele. Először nagyon sokat tettem a vattára és úgy kezelhetetlen volt, folyt szét, a szemembe is és az nem volt kellemes. De finoman adagolva, hogy jól beszívja a vattapamacs már nincs ilyen gond vele, sőt! Nagyon hatékonyan lehozza a sminket még a tusvonalat is és nem hagy maga után ragacsos érzetet. Egyébként parabén mentes és organikus búzavirágvizet tartalmaz. Az illata olyan növényi, nem mondanám kozmetikum illatnak, hanem olyan "bio" értitek. Nagyon megkedveltem ezt a lemosót amit igazából csak azért vettem meg mert meguntam hogy már a második DM-ben sem találtam a Garnier micellás vizéből :)

Végül pedig az a címke nélküli zöld flakon ami látszólag üres... jelentem még nem üres! Ez a Johnsons babaolaja amit a pocimra kenegetek az elmúlt hetekben. Ugyanis a sűrű testvajakat elég nehéz jól eldolgozni úgy hogy kellemes érzés legyen ennek viszont ugye folyékony állaga van így könnyen elkenem és hamar be is szívódik, egyáltalán nem maradok ragacsos utána még ha minden nap használom is. És az illata is olyan amit bír az orrom!

Nálatok mik voltak a kedvencek az év utolsó hónapjában? Ismeritek a fentiek közül valamelyiket? Nektek beváltak?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

1 megjegyzés:

djkaty írta...

Az Uriage szérumot én is lazán egész arcra használom, azaz csak használtam, mert sajnos elfogyott :-( Lehet, hogy utána is járok, hogy hol kapható, mert elég meggyőző volt a teljesítménye :-)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger