2015. január 16., péntek

Beauty csalódások 2014-ben (+VIDEÓ)

Szerintem mindenkinél van az úgy hogy nagyon vár egy termék bevezetést vagy csak szimplán kíváncsi rá mert sok jót hallott/olvasott róla és végül mikor megveszi jön a csalódás, hogy neki nem is annyira jön be, elmaradt a "WOW" faktor.
Ebben a posztban/videóban ilyen termékekről lesz szó, tudom sok más embernek esetleg beváltak és kedvelik is sokan őket, de én ugyebár én vagyok, csak a saját tapasztalataim alapján tudok nyilatkozni. Így ha neked épp van itt kedvenced ezek közt, akkor sincs harag - legalább is részemről biztos nem - hisz ez itt az én saját szubjektív véleményem.

A videót itt tudjátok megnézni:

Nálatok volt esetleg olyan termék ami nem vált be az év folyamán?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger