2014. november 18., kedd

Termékminták elfogyasztása projekt | Illatminták

Ahogy közeledik a karácsony egyre többet gondolok a parfümökre - már nem mintha előtte nem gondolnék rájuk eleget, nagyon kísérletező kedvemben vagyok mostanság - ugyanis nálam minden évben valaki kap ajándékba parfümöt. Így hát nem árt előre gondolkodni, feltérképezni a kínálatot, lehetőségeket és erre az egyik legjobb módszer ha nekilátok elfogyasztani a parfümmintáimat!
 Szerencsére van belőlük elég sok annak köszönhetően hogy az Iparfümériánál minden vásárlás mellé lehet választani egy ingyenes ajándékot és általában ezek közt szokott parfüm minta is lenni, így naná hogy ezekre csapok le legtöbbször! (egyébként külön is rendelhetőek ITT). Most pedig pont kapóra is jönnek, legalább fejlődik a szaglásom kicsit, aminek a nagy karácsonyi parfüm keresgélésben nagy hasznát fogom venni! 

Így első körben négyet sikerült "kivégeznem", köztük van az egyik kedvencem is amiről már kedvences posztban írtam is ITT és azóta el is fogyott mint látszik, de szerencsére van utánpótlásom belőle, így még 2 ml erejéig egy ideig velem marad! De akkor menjünk is végig rajtuk sorban és lássuk a másik hárommal mi a helyzet!
Katy Perry - Purr
Illatjegyek:
frézia, jázmin, kókusz, barack, gardénia, bambusz, vanília

A felsoroltak közül rajtam a vanília, barack és frézia érződnek igazán. Nagyon kis kedves illat, olyan bájos kislányos, játékos nekem. Amúgy nem nagyon kedvelem a "sztár illatokat" de ez egy szerethető darab. Alapvetően a fiatalabb korosztálynak tudnám ajánlani, de én is elhasználnám tavasszal mondjuk, mert elég édes az én ízlésemnek is. Nem túl erőteljes, olyan hétköznapi rohangálósnak mondanám. Annak ellenére hogy EDP, nem túl tartós, rajtam kb 4 órán át volt érezhető. Na de az üvege mellett sem mehetek el szó nélkül, valami szupercukiság! Komolyan mondom már ezért megérné megvennem, imádnám nézegetni a polcomon!

Fejjegyek: bergamot, mandarin, licsi, gyöngyvirág
Szívjegy: tubarózsa
Alapjegyek: szantálfa, vanília, karamell, ámbra

Különleges illat, igazán nőies és feltűnő is egyben de egy kicsit sem tolakodó. Rajtam a bergamott, licsi és a vanília érződik leginkább. Nappalra sem érzem túl soknak pedig sokan azt írták róla hogy éjszakai illat, hát én szerettem nappal is, bár tény hogy én szeretem az erősebb édesebb illatokat. Szintén az édesebb, sziruposabb vonalat képviseli, így elég megosztó, sokan pont ezért gondolhatják hogy éjszakai party illat. Ez is egy EDP és ennek megfelelően kellően tartós is, 6-7 órát simán éreztem magamon. Eleinte inkább a virágos vonalát érezte és csak később jöttek ki az édesebb jegyek. Finom, de mégsem lett a kedvencem, valahogy nem érzem azt hogy "kell".

Illatösszetevők: csokoládé, kávé, Tiramisu, lonc, orchidea, bazsarózsa, mandarin

Ahogy a poszt elején írtam is, ő a kedvencem! Csak és kizárólag az édes illatok imádóinak ajánlom, mindenki másnak felejtős. Van aki túl soknak találja van aki jellegtelennek, de mindenki egyet ért abban hogy édes. Rajtam a csoki, tiramisu és a mandarin érződik leginkább, eleinte tömény édesség majd később válik gyümölcsösség. Annyira puha és meleg érzés kerít hatalmába ha rajtam van, hogy legszívesebben ebben vészelném át az egész telet! Szintén EDP kivitel és nagyon tartós, még 8 óra elteltével is érezni rajtam, imádom!

Illatösszetevők: bambusz, nashi körte, lótuszvirág, balsafa

Ez az illat áll tőlem legtávolabb a négy közül, sajnos nem találtam benne semmi kedvelni valót. Az illatjegyei sem igazán illenek hozzám, rajtam friss virágos összhatást kelt. Nem is igazán tartós, rajtam max 4 órán át volt érezhető. Szerencsére még a napos időszakban elfogyasztottam, mert így a téli hidegben nem igazán lett volna hozzá kedvem.

Ti milyen új illatokat próbáltatok ki mostanában?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger