2014. november 11., kedd

Stamping and glitter | NOTD

Kicsit csalok mert ezt a manikűrt már láthattátok egy posztban ITT, de úgy éreztem meg kell róla emlékeznem egy külön kis írásban is, mert nagyon elégedett vagyok vele.
Sosem szerettem semmiben a zöldet és valószínűleg most is csak a körmeimre engedem felmászni, de mióta megvan ez a két árnyalata azóta rendszeres vendég nálam (rajtam). A Golden Rose lakkal egy hajszálnyival azért jobb nyomdázni mint a mini Bourjois-val, de így se rossz. A gyűrűsujjamra pedig már hetek óta a China Glaze Apocalypse of colour kollekciójából a Rest in pieces fedőlakkja, amit egyelőre nem tudok utálni bár megtehetném mert van miért, így inkább szeretem. Egyszer talán majd szánok neki egy hosszabb szösszenetet is.


Ti hogy álltok a zöld lakkokkal?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Nagyon jó lett :)

Anett írta...

Mazsola: Köszi :)

Sabra: nálam most van az első hét hogy kivételesen egyik ujjamra sem kentem fel. Gyógyulok :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger