2014. november 26., szerda

Kedvenc őszi körömlakkjaim (+VIDEÓ)

A minap nekiálltam valamiféle logika alapján rendet tenni a körömlakk gyűjteményemben, de persze nem sikerült, lusta voltam hozzá, inkább csak nézegettem őket. Rácsodálkoztam mennyi szép őszi színem van, pakolgattam ide-oda őket hogy "eztisszerertem" vagy "amásiksokkaljobb" és így alakult ki egy top tízes lista amit most megosztok veletek. Nem is igazán a lakkok neve, márkája a lényeg, csak a színek!

Nálam tehát az alábbi színek a befutók így ősszel
A fekete, fehér és a "dögös vörös" azt hiszem nem csak az ősz slágerei lehetnek, igazából minden évszakban imádom őket. Aztán ott vannak a lilák, abból is a piszkos krémes fajta, amin csodásan mutat az arany glitteres fedőlakk - hoppá még egy kedvenc! Aztán a liláknál maradva, a kissé csillámló már-már bordós is kedvenc nálam és ha már itt tartunk az igazán mély bordó árnyalatokat is kedvelem nagyon. Aztán újabb kattanás nálam a kékek imádata, ebből van egy élénkebb királykék szépségem és egy zöldeskék mély árnyalatú is a gyűjteményemben. Végül pedig egy igazi újdonság, a narancssárga! Sokaknak lehet inkább nyári színnek számít, de én így ősszel fedeztem fel magamnak.

A videót itt tudjátok megnézni:



Neked mi a 10 kedvenc őszi színed?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger