2014. október 29., szerda

Autumn kinda nails!

Mondtam hogy szeretek nyomdázni vagy mondtam? :) Főleg mióta beújítottam egy MoYou nyomdalemezt, igaz a régi lemezeim mostanság nagyon hanyagoltam, de annyira kíváncsi voltam már ezekre a lemezekre és nem is igazán van olyan teljes körmös mintám ami normális lenne - így engedtem a csábításnak és beruháztam egy ilyen MoYou-ra. Azóta ezt nyúzom.
Nem mondhatni olcsónak ez a nyomdalemez a maga közel 2000 Ft-os árával, így valószínűleg egy ideig nem is ruházok be többre, legalább ezt fogom unalomig használni :) Meg a többi Konad lemezem, amik ott porosodnak egy doboz mélyén. Lakkot sem akartam már vásárolni de ez a Golden Rose szürkés kékes zöldes, számomra leírhatatlan árnyalat valahogy rabul ejtett és egyből az jutott eszembe hogy narancssárgával fogom kombinálni. Hát íme a végeredmény.

A Golden Rose lakkok továbbra is kedvenceim krém finish tekintetében (na jó csillámos fedőlakkban is otthon vannak nagyon) ez az árnyalat is egy rétegben is szépen fed és jól is szárad, és ahogy a képeken látszik is tökéletes nyomdázáshoz!
A narancssárga lakkot is nagyon szeretem, róla egy korábbi posztban volt már részletesen szó, megnézhetitek ITT. Ugye milyen jól mutat nyomdázásban is? Egyébként ezek az első Bourjois lakkjaim és ugye ahogy írtam is elég vegyes érzéseim vannak velük kapcsolatban mert a szett fele nagyon bejött a másik fele meg nem. Lehet azért majd próbát teszek egy másik típusú lakkjukkal is, hátha.


Nektek hogy tetszik ez a színösszeállítás?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

4 megjegyzés:

PAncsi írta...

Szokatlan színkombináció, de tetszik!
Én személy szerint nagyon szeretem a MoYou lemezeket, szuper minőségűek, bár nem olcsók, de megérik az árukat! :)

Anett írta...

PAncsi: igen, a minőségére tényleg nem lehet panasz, tökéletesen működik!

Megaera írta...

Nekem is fura volt először a párosítás, de végül is működik, tetszik :)

zizitim írta...

Magamon nem viselnék ilyen kombinációt, de ettől függetlenül határozottan tetszik a színösszeállítás! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger