2014. szeptember 13., szombat

Avon kívánságlista - ősz

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Díjat kaptál. :)

http://norassdiaries.blogspot.hu/2014/09/dijat-kaptam.html

djkaty írta...

Mindet támogatom, az ecset kivételével, ugyanis sajnos arcra való ecsetek terén nem teljesít jól az Avon, már többször próbálkoztam, de általában sprődek, és kifejezetten kellemetlen a használatuk. A parfüm viszont csodás illat, az egyik kedvencem, igazi nőies illat, a törékeny, légies fajtából, mégis hosszan kitart :-)

Anett írta...

Nóra Korán: köszi :)

djkaty: köszi a tippet. A parfümöt illetően kicsit bizonytalan vagyok, így katalógus alapján nehéz, főleg hogy most rendeltem egy Oriflame-es parfümöt ami nem igazán nyerte el a tetszésem, nem az én illatom.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger