2014. május 21., szerda

Milk shake hajápolási termékek - teszt

Már több hónapja érkeztek meg hozzám is ezek a Milk Shake hajápolási termékek tesztelésre, de mivel akkoriban pont más hajápolókat használtam így nem akartam keverni őket és szépen félretettem ezeket. Aztán kb 1 hónapja jött el az ő idejük, most pedig a véleményemnek róluk!
Mivel nem igazán ismert ez a márka hazánkban ezért a Krémmániát hívtam segítségül, ahol megtudtam hogy ez egy professzionális hajápolási márka, mely természetes hajápolókat kínál. A Krémmániás adatlapját ITT tudjátok elolvasni.
Mostanában kiemelten fontos számomra a hajápolás, az előző erről szóló posztomat ITT olvashatjátok, benne a hajam aktuális állapotáról. Szóval volt mivel felvennie ennek a samponnak a küzdelmet de sajnos nem járt sikerrel. De erről picit később.... Három terméket kaptam tesztelésre, ami igazából lefed majdnem egy teljes hajápolási rutint, ugyanis volt benne egy sampon, egy hajmaszk és egy kondicionáló tejszínhab krém. Na jó, ez utóbbi azért elég nagy plusz :) kezdjük is ezzel, úgyis ez a kedvencem!
Kondicionáló tejszínhab krém
Tejszínhab krém.....hát meg kell zabálni majdnem szó szerint ugyanis úgy néz ki mint a tejszínhab mikor kifújjuk és az illata is fantasztikus, édes és tejes! Egy diónyi mennyiséget szoktam a hajamba nyomkodni, főként a hajam alsó egyharmadába. Nagyon jól formázhatóvá teszi a hajat és szépen egyben tartja, vagyis a kis rövidebb, kuszább szálakat is könnyen be lehet igazítani szárítás közben. Használtam már hajcsavarókkal, ilyenkor a törülköző száraz hajamra tettem majd beraktam a csavarókat és 5-6 órát bent is tartottam őket. Nagyon szép rugalmas hullámokat kaptam, amiket nem aludtam ki már első este, még a harmadik napon is volt tartása a hajamnak. Nevéhez hűen tényleg táplál is, nem maradnak utána száraz hajvégek. Nagyon megszerettem ezt a terméket, a három közül ez az abszolút befutó nálam, nem csak a kivitelének köszönhetően Ű(tejszínhab a hajra?) hanem a hatása is meggyőző volt.

Active milk mask
Száraz, károsult hajra való pakolás amit 5-10 percig kell a hajon hagyni majd ki kell öblíteni. Nem igazán kedvelem a kiöblítendő dolgokat, de ez nem a termék hibája hanem a lustaságomé. A termék maga ugyanis jó. Nagyon puha lesz tőle a hajam és szép fényes, semmi kuszaság vagy szöszösség. Egyetlen negatívumot tudok csak megemlíteni, hogy elméletileg ezt a fejbőrre is lehet kenni, viszont nekem így nem vált be. Zsíros és lapos lett tőle a hajam. De a hajhosszra alkalmazva nagyon szuper extra ápolást nyújtott a hajamnak. És ez az 50 ml-es kiszerelés még mindig kb félig van! Hihetetlen kevés is elég belőle a jó eredményért.
Argan shampoo
Ez egy minden hajtípusra használható organikus argán olajat tartalmazó sampon, mely szulfát mentes is ráadásul. Eddig nagyon jól hangzik, de olyan mértékig zsírosította el a hajam hogy az borzalmas. Nagyon nehezen tudom csak kiöblíteni, valószínűleg az argán olajat érzem olyan nagyon a hajamban, de ha nem mosom át után a hajam más samponnal akkor már másnap moshatom is meg újra mert borzasztó látványt és érzetet nyújt. Az illata ugyan olyan fincsi mint a másik kettőnek, igazi shake tényleg, és sokáig meg is marad a hajon. Viszont az állaga nagyon híg így vigyázni kell vele nehogy kárba vesszen. Elméletileg ugye minden hajtípusra jó, viszont én mégis a száraz hajúaknak ajánlanám inkább.

A Milk shake hajápolási termékeket a Budagyöngye bevásárlóközpontban lévő HairStore hajápolási szaküzletben lehet megvásárolni, a Facebook oldalukat ITT találjátok.

Ti ismeritek a Milk Shake termékeket?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger