2014. április 7., hétfő

L'Oreal color riche - 403 Femme fatale

Nagyon szeretem a L'Oreal lakkjait és nagyon szeretem a piros lakkokat, szóval ha ez a két dolog egybe esik abból csak valami jó lehet! Így történt ez most is.
Ezt a lakkot a körömlakk csereberén szereztem és már akkor is nagyon örültem neki, hát még mikor felkentem! Ugyan olyan jó minőségű mint a másik két L'Oreal lakkom (ITT és ITT) és nagyon könnyű vele lakkozni is a széles ecsetének köszönhetően. Legalább is én nagyon szeretem mert így sokkal gyorsabban végzek a lakkozással, ugyanis van olyan körmöm amit egy húzással beterít az ecset :)
A lakk a Femme Fatale nevet kapta és azt kell hogy mondjam nagyon is illik rá. Szép élénk piros, egy kis narancsos beütéssel, amit a második réteg után már kevésbé látni, de pont ettől lesz olyan érdekesen friss az összhatás. Feldobtam szokás szerint egy kis csillámmal a végeredményt, de ez a Lovely lakk nem lesz a kedvencem, a színe csodás de valami rettentő lassan szárad és tényleg úgy kellett összevadászni belőle a glittereket.



Ti tavasszal is viseltek pirosat a körmeiteken?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger