2014. április 1., kedd

Elfogytak - március!

Újabb hónap telt el és újabb elfogyott termékekről lesz szó. Ez már csak így megy, telnek a hónapok és fogynak a cuccok...még jó :)
Celine Dion - Signature
Sajnos nagyon kevés volt már belőle így nem volt nehéz a végére járnom. Nagyon szerettem, kellemes, édeskés telt illat, de egyáltalán nem túl sok de azért így is inkább télinek mondanám. Ha ezt viseltem mindig sokkal könnyebb volt elviselni a reggeli arcul csapó hideget, mert a kissé fűszeres (de tényleg csak kissé!) illata mindig melegséggel töltött el.
Virgin tea slim creme
Ebből már a másodikat fogyasztottam el, de a végére nagyon meguntam használni mert eléggé körülményes. Kesztyűt kell felvenni hozzá különben a tenyerem is lángot szór, befogja a pizsamát így nem lehet lefekvés előtt felkenni, vagy ha igen akkor számolni kell a foltokkal, erős az illata is. Egyébként simábbnak tűnt a használata után a bőr, nyilván nem tüntette el a narancsbőrt de láttam értelmét használni.
ebelin körömlakklemosó
Hú ez de jó cucc! Festés után (mármint fal festés) maradt sok ragasztócsík a lábazaton, tudjátok ahol le volt ragasztva papírral hogy ne legyen minden tiszta festékes....szóval a ragasztócsík valami levakarhatatlan ragasztó anyaggal volt ellátva ugyanis elhasználtam egy üveg higitót de nem jött le. Viszont ez a körömlakklemosó adott neki! Imádom, a megmentőm! Természetesen körömlakk lemosásra is tökéletes, már újra is vettem.
Bioderma Atoderm tápláló mosakodókrém
Ez még a decemberi Pixibox-ban érkezett hozzám, és akkor kezdtem el használni amikor tél vége felé nagyon küzdöttem már a bőrszárazsággal. Hát az az igazság hogy nem segített rajta mondjuk rosszabb sem lett a helyzet, de örültem volna ha a "tápláló" mivoltát jobban megcsillogtatja. Így viszont hogy nem nyújtott különösebben semmit, annyira nem is hagy bennem mély benyomást. Az illatát viszont kifejezetten kedveltem, olyan visszafogott tisztaság illatot adott a bőrömnek amit nagyon szerettem benne.
Balea tusfürdő
Már annyiszor megfogadtam hogy nem veszek ilyen tusfürdőt...és mégis...hagytam magam elcsábítani az olcsóságával és az árával, de kár volt. Borzasztóan szárította a bőröm, így végül kézmosóként használtam el, de azokban a hetekben jól fogyott a kézkrémem is :)
Vichy termálvíz spray
Nagyon kellemes kis termék volt ez, és számomra teljesen új dolog, ugyanis a nyáron ismerkedtem csak meg vele, ITT írtam is róla részletesen. Nagyon frissítően hatott az arcbőrömre nyáron, de így télen is jó volt használni. Az utóbbi időben este permeteztem az arcomra és utána vittem fel az arckrémet.
Impulse - Very pink
Ez a deó pedig a nyári különkiadású Pixibox summer edition-ben volt, de sokáig nem kezdtem el használni mert nagyon erős, édes-virágos illata van amit nyáron nem igazán szeretek. Télen a ruha alatt elvoltam vele, mert úgy nem éreztem magamon, de amúgy ez az illat nekem túl intenzív egy deónak, jobban kedvelem a könnyed friss illatokat. Mivel nem vagyok nagyon izzadós típus, főleg nem télen így nem tudom hogy mennyire gátolja az izzadást, de én nem vettem észre különösebben, és nem is szárította a bőröm, szóval ilyen szempontból nem volt vele probléma. 

Nálatok hogy állnak a készletek? Fogynak rendesen? :)

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

1 megjegyzés:

Ági írta...

Erősen dolgozom rajta, hogy fogyjon a készlet. ;) Tusiból már csak egy van azon kívül, amit használok, de már abban is csak kb. 1-2 tusira elég van. :D Nálam ez nagy szó! :D

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger