2014. április 23., szerda

BarryM - Ridley Road

Kb azóta vágyom erre a BarryM homoklakkra mióta megláttam róla az első képeket, és mikor utoljára a Nailland-nél jártam teljesen biztos volt hogy ő jön velem haza.
Azóta persze megbántam mert nagyon nem áll jól nekem ez a szín - ami nem ilyen kék hanem sokkal szebb menta! De nem tudtam normálisan lefényképezni, amit nagyon-nagyon sajnálok! Pedig imádni való, csak nem magamon. Valószínűleg el fogom adni, bár még mindig imádom. Sajnos az állagát tekintve sem a legjobb, nekem három rétegben lett csak szép, kettővel még csíkosnak, foltosnak találtam. A száradási ideje közepes, lassabban szárad mint a többi homoklakkom, de nem annyira vészes, szerintem vékony rétegben a legjobb felvinni és inkább háromszor.
Érzetre nagyon finom a homok hatása, olyan bársonyos kissé, nagyon tetszik hogy nincs benne csillám, ettől lesz még különlegesebb.
Nem tudom mihez kezdjek vele, lehet hogy el kellene tennem nyárra és akkor talán jobban tetszene magamon? Vagy más színnel kellene próbálkoznom? Vagy hagyjam a fenébe a pasztell homoklakkokat?




Ti szeretitek a menta lakkokat?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

8 megjegyzés:

Elíz írta...

Szép lett a mani :) Amúgy szerintem minden bőrszínhez jól mutat minden körömlakk :)

Manna (mannakörmök) írta...

csinos. :)

Lora írta...

én imádom ezt a lakkot, és régóta szerepel a kívánságlistámon.. szerintem rajtad is jól áll!
de ha megválnál tőle, én igényt tartanék rá:)

dyna írta...

amikor Edina megmutatta, még szörnyen nem tetszett ez a matt, fűrészporos tapéta jelleg. aztán néhány hete egyik napról a másikra hirtelen elkezdtem rá vágyni és végül 2 hete megvettem. még csak egy ujjamra kentem fel, mert élből letörött 2 körmöm is és le kellett nyesni, de sajnos tapasztaltam én is, h más, mint az eddigi sand lakkjaim.
ráadásul nekem a Barry M ecsetek nem jönnek be (bár eddig csak egy Hi-Gelly blue grape-m volt, de mivel ennek is ugyanolyan vékonyka a pemzlije, így most már bátran általánosíthatok :)), szóval első próba után nem voltam túl lelkes, de most is nagyon tetszik, össze KELL cimbiznünk! :)
szerintem várj még vele, nyáron biztosan barnább a te kezed is, azon sokkal jobban mutat! ;)

Unknown írta...

Szerintem nagyon klassz ez a szín, a textúrája is tetszik. Valószínűleg nincs még elég meleg ehhez a lakkhoz, szerintem ne adj még túl rajta, várd meg a nyarat.
Nekem is van egy pasztell kék lakkom, amit imádok, nyáron le sem lehet rólam vakarni, viszont most még elég idegen lenne emiatt a borús idő miatt.

zizitim írta...

eddig nem tetszett, de rajtad most tetszik! ki érti ezt? :)

Miss Nobody - Kitti írta...

Ha eladod gondolj rám! ;)

Anett írta...

Hú lányok, most nem tudom mi legyen....lehet hogy tényleg meg kellene várnom vele az igazi nyári napsütést, mert ebben a hol ilyen hol olyan éppen hogy napos időjárásban tényleg nem az igazi...

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger