2013. szeptember 16., hétfő

Blogélmény - Mexx energizing parfümbemutató

Múlt hét csütörtökön egy szuper parfümbemutatón voltam sok más blogger társammal egyetemben, ahol azon túl hogy új illatokkal ismerkedhettünk meg, még egymás megismerésére is jutott egy kis időnk.
A színtanácsadással egybekötött parfümbemutatónak a Pastrami Étterem adott helyszínt, ahol finom falatokkal vártak minket a szervezők. Elsőként a Mexx márka történetéről hallhattunk egy kis előadást, majd megismerkedtünk az új Energizing illatcsaláddal, végül a "hivatalos programot" a színtanácsadás zárta. A rendezvény végén pedig jutott időnk egy kis kötetlen beszélgetésre is.
 Az előadás alatt mindkét illatot megszagolhattuk és véleményezhettük is. Elsőként a férfi illattal ismerkedtünk meg, ami nekem kellemesen fűszeresnek hatott, amolyan bulizós illatnak nevezném. Fiatalos és energikus ahogy a neve is mutatja, szívem szerint magamra fújkálnám, tudjátok hogy nem állnak tőlem távol a férfi illatok :) egyszer már írtam erről hogy néha elcsábulok egy-egy férfi illatra persze csak egy fújás erejéig :)

A hivatalos illatleírása:
MEXX Energizing Man
Tele pozitív energiával a MEXX Energizing Man egy friss és vitalizáló illat, mely megidézi egy új nap optimista és boldog kezdetét.
Vagy ahogy James Blunt írta le: “Nekem a MEXX Energizing Man illata olyan, mint a hajnali frissesség: megtestesíti az optimista, energikus kezdetet. Bármikor szükségem van egy kis felfrissülésre csak gyorsan magamra fújok az új MEXX Energizing Man-ből!”

A fejillat energiától duzzad, akárcsak a finom hűvös tiszta levegő reggelente – a friss grapefruit és a narancs egy tiszta vizes accordban olvad össze. Az ápolt férfiasság érzetét a szívben a fehér üröm, a szerecsendió és a cédrusfa adják, olyan érzetet keltve, mint amikor reggel, kipihenten ébredve készen állsz az előtted álló új napra. A férfias frissesség alapját az ámbrás és pézsmás jegyek adják.

 Az illat női párja is igencsak lendületes, én magamon leginkább narancs és alma keverékének érzem, némi fűszeres utóérzéssel. Nálam ez egy édes nyárias illatnak számít, pont annyira karakteres amit még egy fullasztó nyári napon is elviselek magamon. Mondjuk én bírom a karakteres illatokat minden évszakban :)

A hivatalos illatleírása:
MEXX Energizing Woman
A MEXX Energizing Woman egy friss illat tele pozitív energiával, mely megragadja a szabadság érzését, olyan, mintha bicikliznél egy csodás, harmatos nyári reggelen.
“Nagy megtiszteltetés számomra, hogy a MEXX család része lehetek” mondja Maria Gregersen. “Néhány éve dolgozom együtt a Mexx-el és imádom az új illatot a MEXX Energizing Woman-t mert friss, pezsgő és igazi megkoronázása egy új napnak. Vidám, optimista, édes…energikus. Egyszerűen szeretem!

Az illat nyitányában a lédús narancs, a ropogós alma és az édes görögdinnye adnak lendületet a vidám reggelekhez. A rózsaszín guava egy csipetnyi egzotikumot csempész a szívillatba, melyet a trópusi málna és a friss rózsa kontrasztja egészít ki feltárva ezzel az illat igazi optimista oldalát izgatottan várva az előtted álló napot. Az alapjegyben a nőiességet az ámbrás és fás jegyek összhangja teremti meg kiegészítve a karakteres pézsmával.

A színtanácsadás is nagyon érdekes volt. Megtudhattuk melyik évszak típushoz milyen színek, ruhák és persze illatok állnak jól. Én mindig is tél típusnak tartottam magam, a leírás is illik rám és általában tényleg a fekete-fehér ruhákban érzem jól magam, és hiába van pasztell cucc a szekrényemben...az bizony mindig ott is marad, mert nem érzem jól benne magam. Az évszaktípusoknak megvannak a magukhoz illő illataik is, ezekről kattintottam pár képet hogy meg tudjam osztani veletek, mert nagyon érdekes dolgokat deríthetünk így ki saját magunkról :)




Ti melyik évszak típusba tartoztok?



Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

2 megjegyzés:

bettynova írta...

ohh!!! te is ott voltál? ezer éve akartam már veled találkozni, de nem láttalak...valószínűleg nem figyeltem rendesen...de kár...remélem legközelebb!!!

Anett írta...

de aranyos vagy! A középső hosszú asztalnál ültem, remélem legközelebb sikerül majd beszélgetnünk mert én is kíváncsi lennék rád! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger