2013. augusztus 7., szerda

Van amit nem tudok megunni...

...mégpedig ezt a glitteres színes manikűrt! Mostanában rákaptam az egyszerűségre, de azért igyekszem valami kis extrával feldobni a manikűrt.
 A múltkor is hasonló díszítést mutattam a nude lakkal, most viszont egy feltűnőbb kombinációban alkottam meg. Mindig is tetszett a pink és a narancs kombinációja de ruhában nem merném bevállalni, így körmökön viszont bevállaltam hétköznapra is. Nagy vidám összeállítás lett szerintem :)



Nektek bejön a pink-narancs kombó?



Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

5 megjegyzés:

Gabica írta...

Erről a díszítésről nekem az Aladinból Jázmin hercegnő ugrott be :) nagyon szép manikűr lett!

Anett írta...

Gabica: köszi, most hogy így mondod, tényleg olyan Jázminos :)

Elíz írta...

Cuki mani! :)

Unknown írta...

Nagyon szépséges, tényleg olyan Jázminos! :D :)

Unknown írta...

ez gyönyörű*.*

www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger