2013. augusztus 24., szombat

Estrea napozás utáni hűsítő zselé

Ezt a terméket már jó pár hete kaptam tesztelésre, de sajnos alig volt alkalmam használni, ami magyarul azt jelenti hogy szinte alig napoztam idén nyáron :( szoláriumba pedig nem járok. Szóval összesen háromszor használtam a gélt, nem égtem le ugyan  - azt nem írom hogy sajnos - de a naptól felhevült bőrömre próbáltam ki és most ennek tapasztalatairól olvashattok picit.
 Az Estrea-ról...
Az Estrea 100% magyar tulajdonú cég,  1996-ban alakult, emlékszem kislány koromban még rengeteg Estrea termékkel találkoztam az üzletben (kézkrémek, arckrémek, testápolók, stb) aztán eltűntek a termékeik a polcokról. De most újra itt van és újult erővel, széles termékskálával és szuper összetevőkkel várja a magyar termékek szerelmeseit. Ha további információt olvasnátok a márkáról, termékekről, látogassátok meg az Estrea weboldalát, vagy a márka Facebook oldalát.
 Amit a napozás és szoláriumozás utáni nyugtató zseléről tudni kell....
  • parabénmentes,
  • aloe vera, glicerin és panthenol tartalmú. Ez a három összetevő már önmagában is nagyon jót tesz a bőrnek, de együttes hatásukkal elkerülhető a napozás utáni kellemetlen bőrhúzódás is (ami nem csak leégéskor kínozhat, de tény hogy akkor halmozottan jelentkezik)
  • gél állagának köszönhetően könnyű a felvitele, nem kell az irritált bőrt még plusz gyötrelemnek kitenni
  •  200 ml-es hagyományos nyomós kiszerelésben van
 Tapasztalataim....
  •  nagyon kis mennyiség is elég belőle és úgy szépen egyenletesen el lehet dolgozni és hamar be is szívódik. Nagyobb mennyiség esetén csúszóssá, ragacsossá válik a bőr felszíne.
  • jól hidratál és nyugtatja a bőrt. Mint fent már írtam nem égtem le szerencsére és nincs is szándékomban, "sima" napozások alkalmával próbáltam és kellemes érzés volt, főleg mert...
  • betettem előtte a hűtőbe! Awww....ez a zselés formula olyan jól átveszi a hűtő hidegét és olyan jól meg is tartja! Próbáljátok ki, extra hűsítő élmény!
  • A csomagolása nem a legpraktikusabb, zselés kézzel eléggé csúszik és a kemény műanyagból amúgy is nehéz kinyomni a megfelelő mennyiséget.
  • igazából egy negatívumot tudok említeni,és ez az illata. A felhevült bőrömre amúgy is inkább semleges illatokat kívánnék nem egy ilyen átütő zöldes-citromos illatot. Nekem nagyon erős, szerencsére viszonylag hamar elillan.
  • Ha jól tudom 1000 Ft körüli áron kapható, ami mindenképp barátinak mondható főleg mert nagyon gazdaságos is. Nekem pl egy borsónyi mennyiség simán elég az egyik karomra.

Ti milyen napozás utáni termékeket használtok?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger