2013. július 12., péntek

Pixibox Summer Special Edition! - VIDEÓ!

Csütörtökön megérkezett hozzám is a Pixibox nyári kiadása, ami több szempontból is különlegesnek mondható.
 Először is hogy ezúttal közismert, közkedvelt márkák teljes kiszerelésű termékeit tartalmazta a doboz, neeeeem nem doboz, hanem egy cuki fehér strandtáska! Helyet kapott benne még két magazin és egy energia ital is.
Nekem nagyon tetszik ez az az összeállítás, de láttam a Facebook-on hogy sokan kifogásoltátok hogy régebbi lapszámok kerültek a csomagba. Szerintem teljesen érthető hogy az éppen kapható lapszámokat már nem tudta a kiadó biztosítani és a soron következőt pedig még nem. A Joy-t én is megvettem már mikor megjelent, így azt elajándékozom, az InStyle-t viszont még nem olvastam, így nekem is jutott azért új olvasmány a csomagból. 
Igazából a többi terméket pedig biztosan el fogom használni mert csupa hasznos, minden napra praktikus dologról van szó, ráadásul újdonságnak számítanak még az üzletek polcain is.
Én a Dove narancsvirágos tusfürdőnek és testápolónak örültem leginkább, egyszerűen rajongok a finom illatos dolgokért, főleg ha ilyen jó minőségű termékekről van szó. Nem is meglepő módon a tusfürdőt egyből fel is avattam!

A videót itt tudjátok megnézni:

A termékek:
  • Joy magazin - júniusi szám
  • Instyle magazin - májusi szám
  • Dove Beauty Blossom limitált szériás tusfürdő, 250 ml
  • Dove Beauty Blossom limitált szériás testápoló minden bőrtípusra, 250 ml
  • Dove Hair Therapy Nourishing Oil Care hajon hagyható kondícionáló spray, 200 ml
  • Impulse Very Pink rózsa és grapefruit dezodor, 75 ml
  • Rexona Maximum Protection Clean Scent izzadásgátló krém dezodor, 45 ml
  • Bioderma Photoderm Max Ultra-Fluide fényvédő arcra 50-es fényvédelemmel, 40 ml
  • Signal White Now Gold fogkrém, 50 ml Hell limitált szériás energiaital - Summer Cool, 250 ml
  • Hell energy drink - Maracuja és Tutti frutti ízben, 250 ml

És ne felejtsük el, hogy a következő, szeptemberi kiadással a Pixibox egy éves szülinapját ünnepeljük majd!


Nektek hogy tetszett ez a nyári különkiadás?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger