2013. június 27., csütörtök

Nyári natúr smink

Ma ismét egy sminket hoztam ami igazából a 25. hét smink összefoglalója is lehetett volna. Igen, az a múlt hét volt, ez a smink pedig annak a hétfőjén született. A hét többi napján pedig a kánikulára való tekintettel semmi kedvem nem volt sminkelni...szörnyű!
 Szóval hétfőn még tartottam magam a szokásos forgatókönyvhöz, feldobtam egy natúr sminket. De olyan piszok meleg volt egész nap és még este is hogy egyrészt semmit nem aludtam este, reggel pedig semmi kedvem nem volt sminkelni. Spirál és rúzs aztán GO! Ezért maradt el a múlt heti smink összefoglalós poszt.

Ehhez a sminkhez csak a Manhattan négyes palettáját használtam, a barackos és a barnás árnyalat került a mozgó szemhéjra, a sötét szürke kívülre. Egy nagyon vékony tusvonalat dobtam fel, amit elsatíroztam egy vékony ecset és a világosbarna szemhéjpúder segítségével. Az arcomra egy kevés púder és barna színű pirosító került, ami bronzosítónak is tökéletes. Nekem nagyon tetszett a végeredmény, ennyit igazán kipréselhettem volna magamból a hét többi napján is :)
 Felhasznált termékek
  • NYX eyeshadow base
  • Manhattan eyemazing effect eyeshadow - 56C NY City girl
  • Max Factor creme puff - Translucent
  • Maybelline gel eyeliner
  • Clinique airbrush korrektor
  • NYC ultra last lipwear - Rose gold
  • Estée Lauder sumptous extreme szempillaspirál
  • MAC powder blush - Format

Nálatok hogy telt sminkek terén a múlt heti kánikula? Ti ugyan úgy sminkeltek a nagy melegben is?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

2 megjegyzés:

Gabica írta...

Nagyon jó ez a smink, ez tisztára az én ízlésemnek való :)
A melegben én is csak szempillaspirált, rúzst vagy szájfényt használtam, na meg a bronzosítómat, nélküle el sem indulok itthonról, annyira imádom :D

djkaty írta...

Szia, díjat kaptál tőlem
http://djkatybeauty.blogspot.hu/2013/06/dijakat-kaptam.html

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger