2013. január 9., szerda

Rimmel - ApocaLIPS


A  Rimmel sem maradhat ki a tavaszi újdonságból!
2013 január végén kerül a boltokba az új rúzs-szájfény szerelemgyerek, az Apocalips nevezetű folyékony ajakrúzs. A névválasztás nagyon tetszik, apokalipszis várható az ajkakon - remélhetőleg - mert ahogy ígérik robbanásszerűen mély és intenzív színeket garantál a termék. Nem tudom nálunk hány színben lesz kapható, de Gugli a barátom szerint 8 árnyalat van belőle és a színminták alapján azt mondom egész jó a választék. IDE kattints ha látni szeretnéd a színeket! Ajánlott fogyasztói ára 1899 Ft lesz.

Rimmel - ApocaLIPS


Rimmel - ApocaLIPS by vattacukor featuring rimmel

És ha már nézelődtem akkor átfutottam picit a kínálatot, főleg mert épp alapozó keresésben vagyok ezerrel. Jelenleg három termék közt ingadozik a véleményem, az első ez a Rimmel Wake me up nevezetű, a második pedig a Bourjois Healthy Mix - amiről annyi jót olvastam már, hogy tényleg nehéz a döntés. Ja és a harmadik, ami felé igazából a kíváncsiság hajt, az a Helia-D új BB krémje, amiről viszont már jót és rosszat is olvastam. Hát így döntsön jól az ember :)

Ti szeretitek a rúzs-szájfény kombókat?



2 megjegyzés:

Aviana Rahl írta...

Kíváncsi leszek ezekre a kis apokalipszisokra. Amúgy én még a Kate rúzsokról is lemaradtam :$

Anett írta...

Evelin: én is nyugi! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger