2013. január 2., szerda

Decemberi kedvencek!

Az év első igazi posztjában lássuk mik voltak a decemberi kedvenceim!
Decemberben nem sminkeltem túl sokat, mert kb a felét szabadságon töltöttem, akkor meg csak akkor ragadtam ecsetet ha mentünk valahova. De ha mégis sminkeltem akkor tuti hogy a MUA palettákat vettem elő, de mindenek előtt hidratáltam az arcbőröm ezzel a Clinique repairwear laser focus nevű fiatalító szérummal. Ez a 7 ml-es minta termék még a Douglas box-ban került hozzám és eleinte csak ott állt a polcon, mert a 3 lépéses szett elvette a kedvem minden Clinique terméktől egy időre. Aztán kipróbáltam ezt és minden megváltozott. Nagyon kellemes, könnyű állaga van, egy minimális kis krém illata van csak és tényleg kisimítja az apróbb ráncokat, valahogy olyan egyenletes lesz tőle a bőr. Nagyon könnyű utána felvinni a BB krémet, amire mostanában szükségem van, mert a tél valahogy élettelen színt adott a bőrömnek (nyár hol vagy mááár?).
A kedvencek közt is a legesleg parfüm a téli időszakban nálam a Dior Midnight poison illata. Igazi tömény fűszeres illat, nagyon nehéz és egészen picike fújás is elegendő belőle egész napra. Igazából ezt tényleg csak télen veszem elő, december és január az ő két hónapja. Nagyon vigyázok rá hogy el ne fogyjon, még egy picike van az alján.
A december az illatgyertyák hava nálunk, láthattátok a karácsonyi posztban hogy mennyit összevásároltunk belőlük. De mind közül ez volt az egyetlen ami tényleg illatfelhőbe burkolta az egész lakást! Ha levesszük a tetejét már az is elég ahhoz hogy kellemes illat terjengjen az adott helyiségben, de ha még meg is gyújtjuk, akkor mintha frissen sült almás-fahéjas csigák lennének a lakás minden pontján!
A poszt elején már írtam hogy ha sminkelésre került a sor akkor ezt a két MUA palettát vettem elő legtöbbször és most már tudom hogy nem minden barna szín unalmas. Az Undressed palettában lévő árnyalatok közt bizony vannak nagyon érdekes színek is, a kedvencem a sötétkék fényű szürkés barna, azt hiszem ezt nevezik acélkéknek.
Végül pedig egy szempillaspirál, az Estée Lauder Sumptuous Extreme spirálja, amit eleinte nem igazán kedveltem mert túl nagynak találtam a fejét és a benne lévő festék kicsit elnehezítette a pilláim. De a kefével megtanultam bánni, a festéket pedig picit lehúzogatom a tubus száján hogy ne legyen rajta olyan sok anyag és így nagyon szép végeredményt lehet elérni vele. Mondjuk van hogy így is "túl sok" nekem a végeredmény, mert nem olyan picik a pilláim és ha ezt használom vigyáznom kell hogy ne legyenek túl nagyok mert akkor súrolják a szemüveglencsét :) Igazából mindig is tudtam hogy nekem azok a spirálok válnak be leginkább amik dúsítanak, de azt nagyon!

A Ti kedvenceitek ezek voltak a blogon:
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/12/goodies-from-euro-family-muller.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/12/karacsonyi-nyeremenyjatek.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/12/pixibox-december-video.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/12/makeup-academy-mua-haul.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/12/karacsonyi-kihivas-inspiracio.html

Nektek mik voltak a kedvencek decemberben?

5 megjegyzés:

Unknown írta...

a MUA paletták csodálatosak, elhiszem hogy a kedvenceid között vannak! :)

Arabella írta...

A Midnight Poison csodás, én most a Hypnotic Poisont használtam a legtöbbet, abból is elég pár csepp egész napra.:)

Vikii írta...

azok a paletták *.*
az biztos, hogy meg kell majd szereznem egyet.... ha 70 éves koromban, akkor 70 éves koromba xDD :)))

Anett írta...

Miu: amíg nem próbáltam nem gondoltam volna hogy ennyire jók :)

Belle: ha legközelebb drogéria közelében járok meg fogom illatozni hogy az milyen mert kíváncsi vagyok rá :)

Vikii: hidd el 70 éves korodban is szeretni fogod :)

Illés Rebeka írta...

Nekem is egy Dior parfüm volt az egyik kedvencem, pont az előbb írtam a bejegyzést. :))

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger