2012. szeptember 17., hétfő

Ruffian nails - NOTD

Mostanában rengeteg körmös videót nézek youtube-on, nagyon szeretem látni hogyan alakulnak a szebbnél szebb dolgok mások körmein és persze nem rossz innen ötletet meríteni sem. Így találtam rá erre a ruffian nails -re is, ami egyáltalán nem új dolog, csak én még sosem próbáltam.
 Az elkészítése nagyon egyszerű volt én nem is használtam hozzá sablont, de a francia manikűrhöz gyártott sablon itt is bevethető! Az alapszínnek egy nagyon világos, kissé csillámos/fényes lakkot választottam, ez az Essence multi dimension Best Friends nevű árnyalata. 

Ehhez egy színben passzoló lakkot választottam, az Aston matte glitterét (24) ami egy rétegben is jól fed és az állaga is kellemes. Ez azért is fontos mert mint írtam, nem használtam sablont így az ív megrajzolásához jól jön a könnyen kezelhető állag.

Tettem rá egy kis fedőlakkot is, mert az Aston mattra szárad - nevéhez hűen, és most csillogásra vágytam.
 Igen, ez úgy néz ki mintha lenőtt volna, de élőben furább a hatás, mert aki ránéz nem tudja eldönteni hogy az ujjaim ilyen hosszúak vagy le van nőve a lakk :) Persze ha nem ilyen nude árnyalatot választunk alapnak akkor ilyen gond nincs!


Nekem nagyon tetszik ez a technika, egyszerű és látványos, bár a színválasztásra nem árt odafigyelni. Eredetileg az arany-fekete párost szerettem volna megvalósítani, de azt tartogatom borongósabb időre.

Nektek bejön ez a technika? Milyen színpárossal próbálnátok ki?

3 megjegyzés:

Unknown írta...

nagyon szép!(mint minden lakkozásod) :)
más kezén tetszik ez a techina,de magamnak nem csinálnám meg,olyan lenőtt hatása van.szerintem :)

Thündérke írta...

nagyon tetszik *-*

Monic írta...

Érdekes és szép egyszerre. Tényleg van egy "lenőtt" fílingje, mégis tetszik. :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger