2012. szeptember 19., szerda

Purple Swan - step by step

A lila és a barna számomra mindig is egy nagyon jó páros voltak, de ha ezen belül még a fényes és matt árnyalatok is keverednek az már maga a tökély! Ebből a két színből készítettem egy step-by-step sminket, nomeg némi rózsaszín, fekete és fehér felhasználásával. Ez akár még egy extrább nappali sminknek is elmenne, de persze egyszerűsíteni is lehet rajta. Hogy mi fog készülni, avagy előtte-utána képek:
 1.: lealapoztam a teljes szemhéjam egészen a szemöldökig, és természetesen az alsó szempillák tövébe is került.
 2.: Vittem fel egy kis krémes alapot is mert pigmentekkel is fogok dolgozni. Eloszlattam a ceruzát a teljes szemhéjon.
 3. Egy sötét lila - kissé matt - színt vittem fel majdnem a teljes mozgó szemhéjra és egy kicsit elnyújtottam a mélyítővonal felé is. Az alsó szempillasorba is került ebből a sötét lilából. Majd a tetejére a szemhéj közepére koncentrálva világos lila és rózsaszínes pigmentet tettem, ettől lett fényes középen picit.
 4. A szemzugba alul és felül is világos rózsaszín került a palettáról, a szem külső részére pedig egy rozsdabarnát tettem és összedolgoztam a lilával. Az éleket egy matt bőrszínnel elsatíroztam.
 5.: Fekete zselés tussal elkészítettem a tusvonalat. Felül a külső és belső szemzugnál is kicsit "túlhúztam" alul pedig a szem külső harmadától kezdve nagyon vékony fecskefarkat mintáztam.
 6.: Fehér szemceruzával kihúztam az alsó vízvonalat és a belső szemzugba is kihúztam ezt a fehér színt, hogy összeérjen a már meglévő rózsaszín szemhéjpúderrel és érintse a fekete tusvonal végét is.
 7.:  Fekete szempillaspirált használtam, egy keveset az alsó szempillákra is de ott csak a külső részen lévőkre. Megigazítottam a szemöldököm egy sötét szürke árnyalattal és fixáltam szemöldökzselével.
 8.: a végeredmény pedig ilyen lett

9.: Az arcomra BB krémet és átlátszó púdert használtam, erre jött még a lilás árnyalatú pirosító és a highlighter. A számra szintén egy lilás árnyalatot választottam és beleütögettem egy keveset a szememre használt sötétlila árnyalatból.



Felhasznált termékek:
Arc:
  • VIP Gold Super Plus Beblish Balm Triple Functions Miniature
  • Max Factor Creme Puff - 05 Translucent
  •  Essence Blossoms etc... - Multicolor powder
  • Elf All over color stick - Pink lemonade
  • Catrice eyeshadow soufflé - Yes, I wood!
Szem:
  •  NYX eyeshadow base - Skin tone
  • NYX Jumbo eye pencil - Milk
  • W7 77-es paletta - sötétlila, rozsdabarna, rózsaszín, világos kiemelő szín
  • NYX ultra pearl mania pigment - Purple, Pearl
  • Golden Rose eyeliner - 312 white
  • Essence gel eyeliner - 01 Midnight in Paris
  • Essence black mania mascara
  • Essence lash & brow
Száj:
  •  MAC Frost lipstick - Creme de la femme
  • W7 77-es paletta - sötét lila

További szép napot kívánok Nektek és sok szép őszi sminket :)

14 megjegyzés:

PAncsi írta...

Tök jó lett!
(kár hogy ez nekem már túl bonyolultnak tűnik :-(
Nagyon tetszik az a kép, amikor a hajad eltakarja a fél arcod! Mintha nem is Te lennél, olyan másnak látlak rajta

Anett írta...

PAncsi: köszi! Hát én sem a reggeli rohanásban álltam neki :)De néha egy-egy alkalomra jól esik kicsit többet beleadni :)

Nóra írta...

szuper! :)

Makeupcakes írta...

Nagyon szép, imádom a lilát - neked pedig szuperül áll!

Unknown írta...

nagyon tetszik :) az arcod annyira szép ezzel a lila sminkkel :) <3

Vikii írta...

aztaaa *____*

Anett írta...

Köszi lányok :)

Thündérke írta...

Nagyon szép lett! És annyira jól áll hozzá ez a rúzs! Iszonyatosan tetszik az egész! :)

Elinore írta...

szép, de szemből is megmutathattad volna! :)

Anett írta...

Elinore: köszi :)Szerintem szemből nem lettek jók a képek azért nem tettem ki, de majd még átnézem őket, hátha van köztük használható :)

Monic írta...

Teljesen egyetértek PAncsival: szuperek a fotók, főleg az "arcod-félig-eltakarja-a hajad". A smink is szuper, látszik, hogy nem 3 perc alatt összedobott make up. Néha tényleg jólesik egy kicsit hosszabban elbíbelődni a színekkel. :)

purpurinum írta...

Nagyon jól áll neked! Szép lett! ;)
Dina

Letti írta...

Gyönyörűséges őszi smink. :-)

Anett írta...

Elinore: csak ilyen félig-szembeni képek készültek róla :( de betettem egy képet, nem a legjobb ez sem de ez van :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger