2012. szeptember 6., csütörtök

Douglas box of beauty - szeptember

A szeptemberben az is jó hogy van a Douglas beauty box, meg még van pár jó dolog emellett is persze, de most erről a dobozról lesz szó. Egy évben kétszer van ilyen alkalom mikor hozzájuthatunk ehhez a kis "meglepetéshez": február és szeptember. Hogy más országokban miért van ez is minden hónapban, csak úgy mint a többi hasonló dobozos kezdeményezés azt nem tudom....de sejtem...ez itt a wild wild west east. Még szerencse hogy itt van nekünk az internet lehet értesülni minden jóról ami a világon történik és ami nálunk még csak vágyakozás.
 Maga a dobozka nagyon édes, fiókos megoldással készült jó masszív papírból. Nagyon jól fognak kinézni benne a körömlakkjaim :)
 A dobozban lévő fő termék ez az Artemis arckrém, melyről az alábbi leírást találtam a parfüméria honlapján:
ARTEMIS
Skin Architects
Age-Prevent Day Care
A regeneráló nappali krém az igényes bőrnek  mindent megad, amire szüksége van ahhoz, hogy a napot optimálisan kezdje: intenzív ápolást, hidratálást és ellazulást, amely gyengéden kisimítja a mimikai ráncokat a bőrfelszínen. Hatására az apróbb ráncok csökkennek. Megvédi a bőrt a nedvességvesztéstől, a belső és külső stressztől. Normál és vegyes bőrre egyaránt alkalmazható, hipoallergén, parabénmentes termék. 
 Ebből a krémből az 50 ml-es változat 12.990 Ft-ba kerül, így ha ennek a felét vesszük - mert a dobozban lévő termék 25 ml-es - akkor nagyon jó áron juthatunk egy olyan termékhez ami talán tud némi extrát is. Azért mondom hogy talán, mert sosem próbáltam még ezt - vagy hasonló árkategóriás - terméket. 

A beauty box  2990 Ft-ba kerül és csak törzsvásárló kártyával vehető meg, legalább azt elmondhatjuk hogy árképzésében hasonlít a külföldi társaira.

A dobozban helyet kapott még egy:
BeYu mini mascara (6 ml)
Ahava all in one toning cleanser (30 ml)
Clinique repairwear laser focus wrinkle &UV damage corrector (7 ml)
Paco Rabanne Lady Million miniparfüm (5 ml)
kuponfüzet a fenti termékere

 Bevallom, ez a mini parfüm nagyon belopta magát a szívembe, öröm ránézni annyira jól megcsinálták ezt a gyémánt formát, az illata pedig awh...nagyon imádom!

Ti kiváltottátok a dobozkát? Tetszik egyáltalán nektek ez a beauty box ötlet? Ha lenne Magyarországon lehetőség előfizetni egy havi rendszerességű dobozra, akkor előfizetnétek?

6 megjegyzés:

Biu írta...

Nekem nagyon tetszik a koncepció és a doboz is, de sajnos nincs törvásárlói kártyám :(

Marcsi Kincsesládikája írta...

Sajna nekem sincs törzsvásárlói kártyám. Pedig én is nagyon szívesen megvenném ezt a kis boxot :) Na meg nem csak most, hanem mindig :P

E73 bioarcapolas blog írta...


Én csak a mini parfümöt szeretném (gyűjtöm a miniket), de az meg így drága :(
Az ötlet viszont jó, talán legközelebb kiváltom, a doboz jó lenne a körömlakkjaimnak :D

Unknown írta...

Régóta vágyom rá, de sajnos nekem sincs törzsvásárlói kártyám:) Esetleg, ha valakinek van, és úgyis vásárolna ilyet magának, tudnánk találkozni, hogy segítsen nekem???

Thündérke írta...

Ha lenne törzsvásárlói kártyám tuti megvettem volna! :)

Anett írta...

Lányok, tudok kártyát kölcsönözni :) Bp-n, írjatok mailt :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger