2012. július 5., csütörtök

Díjat kaptam :)

A díjat Csipkelánytól kaptam - köszi!
A szabályok:
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés
A válaszaim:
  1. Mi a kedvenc virágod? kála
  2. Vezetsz naplót? nem, és nem is vezettem soha
  3. Mi az, amit nagyon megbántál eddig? hogy sosem próbáltam ki milyen koleszosnak lenni
  4. Ha azt tehetnél, amit csak szeretnél, mit csinálnál? "természetesen" utazgatnék
  5. Mi a kedvenc kiegészítőd? a szemüvegem :) ezen kívül az óriási fülbevalók
  6. Mi a legjobb nyári hűsítő tipped? jéghideg mojito
  7. Mikor szoktál lefeküdni aludni? éjfél és egy óra között
  8. Mi a kedvenc magazinod? Marie claire
  9. Mit és hol tanulsz/dolgozol? informatikai cégnél dolgozom rendszerszervezőként
  10. Magas vagy lapos sarkú cipőt hordasz többet? Melyiket milyen gyakran? magas, azon belül is mostanában telitalpút a héten minimum 6 napot biztosan. Laposat (sarut vagy sportcipőt) maximum bevásárláskor/kiránduláskor veszek fel.
  11.  Mi az, amit megváltoztatnál magadon? plusz 10 centi jól jönne a magasságomnak :)
 És 11 dolog rólam:
  1. Tudok napi 10-12 órát is aludni akár
  2. Van jogsim de nem szeretek vezetni
  3. Általánosban kosaraztam - magasságom 158 cm :)
  4. 13 éves korom óta vagyok szemüveges és mindig is imádtam
  5. Egész évben a karácsonyt várom
  6. Nem tudok úszni
  7. Imádom a macskákat és ez nem túlzás!
  8. Ha beteg vagyok jobban szenvedek mint a pasik
  9. Sosem volt még eltörve semmim
  10. Nagyon félek a pókoktól
  11. Végére hagytam a cikis részt: szeretem a jófajta brazil szappanoperákat
Az én 11 kérdésem a következő:
  1. Mi a keresztneved?
  2. Van jogsid?
  3. Sportolsz valamit?
  4. Mennyit töltesz egy nap internetezéssel?
  5. Van valamilyen függőséged - az interneten kívül :) ?
  6. Valóra vált már a legnagyobb álmod?
  7. A hideg vagy a meleg színeket kedveled inkább?
  8. Szeretsz táncolni?
  9. Szoknya vagy nadrág párti vagy?
  10. Kiskorodban mi szerettél volna lenni ha nagy leszel?
  11. Van példaképed?
Akiknek továbbadom:
  1. az olvasók :) töltsétek ki ha van kedvetek hozzá itt kommentben!
  2. Thündérke
  3. PAncsi
  4. Monic
  5. Ani
  6. Erzsi
  7. Evelin
  8. Verus
  9. Marcsi
  10. Robin
  11. Makeupcakes

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger